jammer dat ik er niet ff bij kon zijn ....
ziet er allemaal erg leuk uit.
geschrobt pics op p68
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mijn Mini Koffie bij Roy @P11
Mooiste remmen voor de MINI 
Ooit had ik een date en na afloop reed ik weg, zegt ze 'wat zijn dat voor rode dingen achter de voorwielen?'
Is niks geworden

Ooit had ik een date en na afloop reed ik weg, zegt ze 'wat zijn dat voor rode dingen achter de voorwielen?'

Is niks geworden

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dan heeft de file ervoor gezorgd om je remmerij beetje wakker te houden!!
ja daiel, we hebben je gemist!
ja daiel, we hebben je gemist!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Daiel was vast niet de laatste keer dus volgende keer beter

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Berthil schreef:Mooiste remmen voor de MINI
Ooit had ik een date en na afloop reed ik weg, zegt ze 'wat zijn dat voor rode dingen achter de voorwielen?'![]()
Is niks geworden

@Daiel was vast niet de laatste keer dus volgende keer beter

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ooit had ik een date en na afloop reed ik weg, zegt ze 'wat zijn dat voor rode dingen achter de voorwielen?'![]()
Is niks geworden

- Erjen
- Bijna verslaafd
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ben benieuwd wat Ilse ervan gaat zeggen als ze er bij mij onder zitten... maar met een vrouw die ook wel wat liefde voor auto's heeft komt het vast goed...
Berthil schreef:Ooit had ik een date en na afloop reed ik weg, zegt ze 'wat zijn dat voor rode dingen achter de voorwielen?'![]()
Is niks geworden

Ben benieuwd wat Ilse ervan gaat zeggen als ze er bij mij onder zitten... maar met een vrouw die ook wel wat liefde voor auto's heeft komt het vast goed...
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Superupgrade Casper deze remmen!
En wees maar blij dat je zwarte velgen hebt, want er komt me een portie remstof vanaf....
En wees maar blij dat je zwarte velgen hebt, want er komt me een portie remstof vanaf....

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is niks geworden

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha mooi ditAdriaan schreef:Berthil schreef:Mooiste remmen voor de MINI
Is niks geworden

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Was gezellig dinsdagochtend! Heb ik weer een gezicht bij de naam
En wat een superdikke coupé!! Prachtige details!

Was gezellig dinsdagochtend! Heb ik weer een gezicht bij de naam

En wat een superdikke coupé!! Prachtige details!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Re: MINI COUPE S Bjorn bedankt voor de foto's @P13
Toen ik vanavond thuis kwam zaten er mooie foto's in me mailbox Bjorn van Baasfotografie super bedankt man ben er blij mee

Onze sponsors