De ÜBERmod: Cooper Roadster naar F56 Cooper naar F56 S JCW
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: De ÜBERmod: Cooper Roadster naar F56 Cooper naar F56 S J
Heel cool Maxie, congrats!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij had al een F he, alleen geen F S JCW
Succes met wachten! En daarna lekker

Succes met wachten! En daarna lekker

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Dank jullie wel heren!!! En inderdaad, ik had al een F56, dit is nummero twee alweer @Niekcarfreak
Hahaha, ja die zijn zwart gebleven ;-) Zwart is qua auto nog altijd de kleur van mijn voorkeur.JosCountrymanCooper schreef:Nou, de spiegels zijn dus zwart gebleven ?![]()
Gefeliciteerd met de AB.![]()
Toch wel je favoriete kleur of was je driecilinder zat ?
Haha I know...heb al 2 dagen met een S met kleppen gereden, daarna 4 dagen met een JCW...die klinkt dan ineens 'lafjes' en wil je terug naar de S met kleppen, vandaar ook deze keuzeITSU028 schreef:Niccceeee.....maximiliaan schreef:Inmiddels weer dik een jaar verder....en is de F56 Cooper BRG ingeruild op (wederom) een all black beest: Een midnight black F56 S, komende week wordt de JCW kleppenuitlaat + tuning nog ingebouwd waarna ik hem eind volgende week op mag halen. Hij zit goed in de opties en ondanks de HK met een erg mooie sound ben ik vooral rete nieuwsgierig naar de sound van de uitlaat![]()
Foto's volgen uiteraard zodra ik hem heb mogen ophalen.....en die kleppenuitlaat, wees gewaarschuwd....erg verslavend

Dank jullie wel heren!!! En inderdaad, ik had al een F56, dit is nummero twee alweer @Niekcarfreak
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd Max, kan je weer je best doen op het k.k 

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Knallennnnn zodat jij het tot in je slaapkamer hoort
Wat dacht je van de tunnel waar ik iedere dag heen en terug doorheen komRaymond schreef:Gefeliciteerd Max, kan je weer je best doen op het k.k

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, prima gedachtegang. Als het je ooit lukt hoor je het van me 

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Deal Raymond 

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd Max! Toevallig vandaag met een 3-pitter met automaat gereden, rijdt prima! Maar is geen Ssssss 

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Daarom ben ik ERG benieuwd naar de S met de kit zoals ik hem nu gekocht heb, 211 trappelende paardjes lijken mij niets dan veel plezier te beloven.
Dank je Peter! Om eerlijk te zijn, de F56 Cooper kwam (in tegenstelling tot mijn Cooper Roadster) niets tekort. In de Alpen heb ik het menig Cooper S heel lastig gemaakt, zeker onderin trekt hij wanneer hij warm is en in sport mode staat als een malle weg. Maar inderdaad, het is geen S.peter schreef:Gefeliciteerd Max! Toevallig vandaag met een 3-pitter met automaat gereden, rijdt prima! Maar is geen Ssssss
Daarom ben ik ERG benieuwd naar de S met de kit zoals ik hem nu gekocht heb, 211 trappelende paardjes lijken mij niets dan veel plezier te beloven.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Dát is onze 750xi Louis....die hoor en voel je nauwelijks als je optrekt, getuige het feit dat ik mijn rijbewijs kwijt was in 2012 op de 1e dag na aanschaf hahaha. Deze maakt zoveel herrie (verwacht ik) dat ik me op tijd inhoudlouisvdd76 schreef:Ik zeg rijbewijs gevaarlijk

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Automaat of hangeschakeld gekocht?
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
)
Cooper was een gewone automaat, nu een sportautomaat (ik ben niet zo van het schakelenpeter schreef:Automaat of hangeschakeld gekocht?

Onze sponsors