Thnx! Tuurlijk hoeft dat niet. Belangrijkste is dat ik t mooi vindkortdoordebocht schreef:Handgrepen en beltline zijn zeer fraai!!![]()
Striping vind ik persoonlijk niet mooi, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.

Thnx! Tuurlijk hoeft dat niet. Belangrijkste is dat ik t mooi vindkortdoordebocht schreef:Handgrepen en beltline zijn zeer fraai!!![]()
Striping vind ik persoonlijk niet mooi, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
Ik heb een F55Nix schreef:Veel beter zo die zwarte handgrepen![]()
Wrap of covers?
En zo'n brodit zoek ik ook, die ook past in een F54. Heb het nog niet kunnen vinden.
Weet niet of die voor een F56 ook gelijk is aan een F54?
Moonwell schreef:Ik heb een F55Nix schreef:Veel beter zo die zwarte handgrepen![]()
Wrap of covers?
En zo'n brodit zoek ik ook, die ook past in een F54. Heb het nog niet kunnen vinden.
Weet niet of die voor een F56 ook gelijk is aan een F54?volgens mij is het interieur gelijk in de Fjes! Je moet even opletten aan de zijkant van je ring. Morgen zal ik uitgebreid uitleg geven met foto's en artikel nummer!
Alles is gewrapt!!
Covers zijn off the market en moet je (wat ik begrepen heb) met vastplakken... Vind ik niks! Daarbij is het er niet voor keyless entry (geloof ik).Nix schreef:Oja F55 ipv F56.
Als het interieur idd gelijk is in alle F'jes, dan biedt dat meer mogelijkheden.
Ik wacht met spanning af naar morgen![]()
Tevreden over het wrappen? Ik twijfel nog of ik niet beter voor covers kan gaan?
Moonwell schreef:Ik heb een F55Nix schreef:Veel beter zo die zwarte handgrepen![]()
Wrap of covers?
Weet niet of die voor een F56 ook gelijk is aan een F54?volgens mij is het interieur gelijk in de Fjes! Je moet even opletten aan de zijkant van je ring. Morgen zal ik uitgebreid uitleg geven met foto's en artikel nummer!
Alles is gewrapt!!
Cheek-O schreef:Covers is ideaal voor diegene die het alleen voor de looks doen, want ja... covers...
9 van de 10 sluiten niet altijd even mooi aan!
dus voor de simpele is covers ideaal!
Wrap of covers?
Alles is gewrapt!!
Een beetje laat maar hier issie dan alsnog: 855168Nix schreef:Hi, heb jij nog het artikelnummer van de Brodit clip?
Wrap of covers?
Alles is gewrapt!!
Onze sponsors