GP 1449
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: GP 1449
Kijk je wordt op je wenken bediend !! dus nu kun je de knoop doorhakken !!
Laatst gewijzigd door ginoceros op 16 jun 2017, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kleine update, scangauge op de kop getikt en onder het togglepaneel gemonteerd ... wie het kleine niet eert
Tevens airco laten bijvullen in de hoop dat er weer warmere dagen aan gaan komen .....

Tevens airco laten bijvullen in de hoop dat er weer warmere dagen aan gaan komen .....

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- OwenV
- Leerling Mini lid
Bericht
Che, hoe wist je dat je rechter motorsteun lek was? Ik zie ook sporen van lekkage bij de mijne, maar merk verder niets van rammel/vibratie of overmatige beweging van het motorblok.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ha Owen, ik merkte er ook niet veel van maar het was onder de steun zwart en vgl Davy kwam dat doordaat de steun leeggelopen was. Wrschijnlijk bij vorige eigenaar.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
GP 1449 > GP hoes gevonden !
Kleine update voor de 1449
Voor de Laarhovenrit de GP een kuurtje Fussocoat gegeven, erg fijn spul !
Weekje later met na het wassen mooie beading.
En .... al hele tijd op zoek naar een niet te dure maar steeds zeldzamer wordende GP hoes totdat good old Joske me 2 weken geleden tipte op een Belgisch forum. Verkoper bleek in het verleden ook een Che-strut van me gekocht te hebben dus koop was snel gesloten echter Kiala deed er 1,5 week over om de hoes vanuit Belgie naar NL te krijgen !!! Vanmorgen eindelijk op kunnen halen en zeer "content" mee !!!
Joske nogmaals bedankt kerel !!

Voor de Laarhovenrit de GP een kuurtje Fussocoat gegeven, erg fijn spul !
Weekje later met na het wassen mooie beading.
En .... al hele tijd op zoek naar een niet te dure maar steeds zeldzamer wordende GP hoes totdat good old Joske me 2 weken geleden tipte op een Belgisch forum. Verkoper bleek in het verleden ook een Che-strut van me gekocht te hebben dus koop was snel gesloten echter Kiala deed er 1,5 week over om de hoes vanuit Belgie naar NL te krijgen !!! Vanmorgen eindelijk op kunnen halen en zeer "content" mee !!!
Joske nogmaals bedankt kerel !!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Gvd Che, dat staat echt heel gaaf !!
Blij dat ik jou nu eens een dienst heb kunnen bewijzen maatje
Blij dat ik jou nu eens een dienst heb kunnen bewijzen maatje

- 2Kaatjes
- Be Mini
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vrijdag mag ie weer even uit de stalling vanwege de Keram rit a.s. zondag. Tevens even de koppelingscylinderolie verversen en ontluchten.
Daarnaast een vriendje voor Kymo gekocht vandaag

Daarnaast een vriendje voor Kymo gekocht vandaag

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vakantie is begonnen. Niet te heet buiten dus ideaal weertje om weer eens wat puntjes vd Mini's aan te gaan pakken. De GP had last van een licht "wringend" gevoel bij indrukken vd koppeling dus koppelingscylinder maar eens losgehaald hetgeen wonderbaarlijk genoeg erg gemakkelijk ging .... meestal draai je de bouten kapot .... het plastic balletje mooi schoon gemaakt en ingevet en eigenlijk per ongeluk zonder stofkap weer gaan monteren en zie daar ... bij indrukken vd hevel kwam er remvloeistof uit aan de onderkant ! (voor de niet kenners, cylinder is aangesloten op remvloeistofreservoir)
Zojuist maar een nieuwe besteld bij de dealer en die kan vanmiddag al afgehaald worden gelukkig !!
Tijd voor koffie

Zojuist maar een nieuwe besteld bij de dealer en die kan vanmiddag al afgehaald worden gelukkig !!
Tijd voor koffie

Onze sponsors