Euhmm...,
ik sta er niet echt bij te kwijlen.
Misschien had het toch een maatje groter gekunt....
Clubman S Pepper White, Beek Racing
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
is jou band dan niet wat smal
of zit ik er nu naast? maar als je auto wat lager staat zal het idd zeker beter staan
Greetz BigD
Maar dan zijn ze wel vet breedHans schreef:Maat groter KAN NIET!!! Dan wordt die 8,5j namelijk.. anders had ik echt wel 18inch genomen.. als die dadelijk een kilometer lager staat is er niks aan de hand..

Greetz BigD
- maus105
- Bonkey
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, ik heb hem... enhe.. hij is wit
rijd best goed, ff wennen, je hoort nu windgeruis ipv een brulpijp.. zal vanavond ff foto's posten. Morgen gaan de ATS velgen met de AP remmen eronder, zal gelijk beter staan.. hij is zo kaal nu. Is dat normaal dat die koeling zo door blijft loeien?

- iDarkDesign
- Transformer
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht

En dat loeien is normaal. Twijfelde er in het begin ook over, maar das de extra na koeling van de Turbo
Ben benieuwd naar de foto's! Pw is en blijft erg mooi! Laat ons niet te lang wachten op de foto'sHans schreef:Nou, ik heb hem... enhe.. hij is witrijd best goed, ff wennen, je hoort nu windgeruis ipv een brulpijp.. zal vanavond ff foto's posten. Morgen gaan de ATS velgen met de AP remmen eronder, zal gelijk beter staan.. hij is zo kaal nu. Is dat normaal dat die koeling zo door blijft loeien?

En dat loeien is normaal. Twijfelde er in het begin ook over, maar das de extra na koeling van de Turbo

Onze sponsors