kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind het mooier met de sticker dan zonder. Zonder is het een heel leeg vlak. Dan zou je gaatjes moeten boren of gaas plaatsen.
iDD....... zodra iemand opmerkt dat het stickers zijn val je wel door de mand
iDD....... zodra iemand opmerkt dat het stickers zijn val je wel door de mand
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou ze ook laten zitten, of er donker gaas in zetten. Niks is ook zo kaal. Verder erg mooi geworden Kwiebje!! 

- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Ik vind het best wel staan. Van afstand in ieder geval.
Ik heb ze er bij mij ook maar opgezet, want anders is die bumper zo kaal. Misschien dat er een keer wat betere mesh inserts komen (in de stijl van de mesh dat op de standaard S skirts zit) . Ja ik weet het - die zien er ook een beetje nep uit, maar misschien toch beter dan die stickers...
Zeker niet er af halen! beter iets dan niets!

Zeker niet er af halen! beter iets dan niets!

- niels coopers
- Nieuwsgierig
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eindelijk was het dan zover. Na een tijd wachten op mijn Quicksilver supersport uitlaat is hij vandaag geinstalleerd. Het installeren ging vrij gemakkelijk met behulp van een brug. Even meegeholpen om te kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Dit is het eindresultaat:

Na een keer proefrijden hoorde ik dat er iets klepperde en toen maar even terug de brug op. Bleek de accu beschermplaat die tegen de einddemper aan zit te trillen. Deze een beetje verder uitgeknipt en toen was het euvel verholpen. Op de foto zit hij nog een beetje scheef maar na de winterrit op de maandag zal dit verholpen worden. Het heeft met het uitzakken van de rubbers en de uitlaat te maken. Maar man man wat een geluid komt er uit dat ding! En wat een plof erbij zeg. Daar heb ik echt geen spruitje voor nodig.....
Ben er super tevreden er over. Zondag zullen jullie het resultaat horen!
:D:D
Dit is het eindresultaat:

Na een keer proefrijden hoorde ik dat er iets klepperde en toen maar even terug de brug op. Bleek de accu beschermplaat die tegen de einddemper aan zit te trillen. Deze een beetje verder uitgeknipt en toen was het euvel verholpen. Op de foto zit hij nog een beetje scheef maar na de winterrit op de maandag zal dit verholpen worden. Het heeft met het uitzakken van de rubbers en de uitlaat te maken. Maar man man wat een geluid komt er uit dat ding! En wat een plof erbij zeg. Daar heb ik echt geen spruitje voor nodig.....
Ben er super tevreden er over. Zondag zullen jullie het resultaat horen!

Laatst gewijzigd door kwiebje op 18 dec 2006, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors