MINI Cooper TAZ

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 nov 2008, 23:05

Zijlboot schreef:Woensdag de MINI opgehaald, WAT EEN GELUID.Meteen maar even oordoppen voor in de auto gekocht. Helaas bij aankomst thuis alweer de pakking tussen de turbo en de uitlaat er tussen uit geblazen. Dus donderdag weer terug naar de garage met heel veel kabaal en wat valse lucht.
Nu maar weer afwachten.

@Che, je had gelijk het ding steekt ver uit. Het chromme sierstuk begint bij de bumper en loopt dan uit. Maarrrr het maakt hem wel erg dik. Dus even wennen en dan vind ik het toch stiekum mooi. Ach met de herrie die de uitlaat nu maakt ben ik toch aleen redelijke sjonnie :D

KL^*&87 te man !! Hij staat ondertussen meer bij de garage dan thuis he !! Vgl keer eerst een geluidsopname maken voordat je weer perse de pakking eruit moet blazen !! :lol: :lol: :wink:
Zag trouwens dat dit niet de eerste keer is dat die pakking eruit gevlogen is ?

Geen zin om de 29-ste naar Beek te komen ? Wil dat kanon ondertussen wel eens in het echt zien want steeds als ik onderdelen bij je komen halen is ie d'r niet !!
Zijlboot
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

15 nov 2008, 15:11

Ik dacht dat de dag bij Beek vol zat. Maar als ik hem dan weer terug heb wil ik zeker even langskomen.

Ja die metalenpakkingen komen er met enige regelmaat tussen uit. :cry:
1993 mini cooper S
2002 MINI cooper S turbo

www.minicoopertaz.nl
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 feb 2010, 19:17

Hee Mark !!

Wat is de stand van zaken mbt je duivels kanon ?
Zit die all wheel drive er al onder ?????

Groenten,

Che
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 feb 2010, 19:53

Ik ben ook wel benieuwd :)
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 feb 2010, 21:47

Za. 15 Nov 2008.

Is wel heel lang terug.. :)
Zijlboot
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

09 jun 2010, 22:08

Hoi Che,

Ja even een tijdje niet forum actief geweest. :oops: Druk druk druk he.
De TAZ rijd nog steeds en komt zowaar de APK nog door. Ik wacht op de nieuwe countryman om eens goed naar die all wheel drive te kunnen kijken (misschien stap ik wel over in okt.)

Heb alleen af en toe wat problemen met het gasklephuis en de multisnaar. Deze 2 onderdelen begeven het met enige regelmaat. Gasklephuis valt te resetten door het even stroomloos te zetten. De multisnaar loopt als de motor koud is erg aan, maar als hij warm wordt is het aanloop geluid weg. Heb al een keer de arm vervangen dat werkte ongeveer 500km.

Elke rit is wel een waar feest, had laatst een leuke stoplichtsprint met een maserati coupe :lol: Trok helaas met een halve auto lengte aan het kortste eind, dus toch nog eens naar het motormanagment kijken, ondertussen moet daar ook een behoorlijke vordering in gemaakt zijn. Ben nog steeds om zoek naar een vrij programeerbare chip zoals motec of zo. Beek heeft zijn best gedaan, maar het is nog steeds niet optimaal.

Hoop binnenkort weer een keer een meet bij te wonen en je weer eens te spreken. :D
1993 mini cooper S
2002 MINI cooper S turbo

www.minicoopertaz.nl
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 aug 2011, 06:43

stefan740 schreef:Che is tegenwoordig Audi rijder! Maar hij leest nog wel eens hier :)
ja klopt ... ahum .... late reactie ???

Terug naar “Show your ride”