Sjips, het houd maar niet op he.
Ik kan je helemaal volgen. In mijn geval leek het ook behoorlijk opgezet. Je gaat je inderdaad vanalles inbeelden en bent erg alert, zeker de eerste tijd. Maar een gewaarschuwd mens telt nu eenmaal voor twee.
Ik zou ook uitkijken met de gegevens die je hier post. Zelf heb ik ook getwijfeld of ik nog een clubsticker zou plakken, omdat een en ander te herleiden zou zijn.
Het is maar een idee.
Tommy's PW Cooper D
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Vandaag had ik een afspraak met de expert van de verzekering. De mini wordt helemaal proper gemaakt en er komt een nieuwe velg op, deze was beschadigd geraakt bij de diefstal.
Mijn portier ziet momenteel nogal grijs van het vingerafdrukstof en dat krijg ik er zelf niet echt af. De man was erg vriendelijk en maakte er geen probleem van. Misschien is hij gewoon blij dat het maar een velg is, en niet een hele auto die moet vergoed worden. Ook de mensen bij de dealer hier in Kortrijk zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De auto gaat donderdag binnen en er wordt een vervangwagen geregeld, wat in Roeselare telkens 2 a 3 weken duurde.
Er hing nog een nummerplaathouder van roeselare op de mini. Toen ik vertelde over mijn ervaringen moesten zowel de mensen van de garage als die van de verzekering wat lachen, dit was duidelijk niet de eerste keer dat ze zoiets hoorden.
Mijn portier ziet momenteel nogal grijs van het vingerafdrukstof en dat krijg ik er zelf niet echt af. De man was erg vriendelijk en maakte er geen probleem van. Misschien is hij gewoon blij dat het maar een velg is, en niet een hele auto die moet vergoed worden. Ook de mensen bij de dealer hier in Kortrijk zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De auto gaat donderdag binnen en er wordt een vervangwagen geregeld, wat in Roeselare telkens 2 a 3 weken duurde.
Er hing nog een nummerplaathouder van roeselare op de mini. Toen ik vertelde over mijn ervaringen moesten zowel de mensen van de garage als die van de verzekering wat lachen, dit was duidelijk niet de eerste keer dat ze zoiets hoorden.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat een verhaal... je bent geloof ik wel een van de enigen die z'n gestolen auto in redelijke staat terug vind...
Wel vreemd dat de wagen zo wordt achtergelaten. Zou toch denken dat ze hem of gebruiken voor een eenmalige (criminele) actie of de wagen helemaal uit elkaar trekken voor onderdelen (wellicht in het buitenland)
Maargoed, hij is terug!
Wel vreemd dat de wagen zo wordt achtergelaten. Zou toch denken dat ze hem of gebruiken voor een eenmalige (criminele) actie of de wagen helemaal uit elkaar trekken voor onderdelen (wellicht in het buitenland)
Maargoed, hij is terug!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wat een verhaal man! Sterkte met herstellen. Ik zal er aan denken als ik proefritten doe in mijn auto.
iDD
iDD
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ondertussen gaat het weer zijn oude gangetje. De airco doet het nu niet meer, en dat zou aan een relais gescheeld hebben. Die relais vervangen lukt niet omdat alles nu samen in 1 junction box zit. Ok, dat ding werd gisteren vervangen, en vandaag haal ik de mini. Met het mooie weer viel het mij natuurlijk direct op dat de airco het nu nog steeds niet doet. Het verbaast mij dat de technieker dit niet gemerkt heeft...
Ik geef de nieuwe dealer nog het voordeel van de twijfel, maar het is nu toch al de tweede keer (op 2 keren) dat ik de mini mag gaan halen omdat hij klaar is, en dan blijkt dat er niets veranderd is. Vorige keer omdat er onderdelen niet binnen waren, terwijl men wel zei dat alles vervangen was toen ik hem ophaalde. Nu is het onderdeel wel vervangen, maar is het probleem niet opgelost.
Kan gebeuren zal ik maar denken. Nu opnieuw een afspraak voor volgende week donderdag. Ik hoop dat het dan in orde is...
Ik geef de nieuwe dealer nog het voordeel van de twijfel, maar het is nu toch al de tweede keer (op 2 keren) dat ik de mini mag gaan halen omdat hij klaar is, en dan blijkt dat er niets veranderd is. Vorige keer omdat er onderdelen niet binnen waren, terwijl men wel zei dat alles vervangen was toen ik hem ophaalde. Nu is het onderdeel wel vervangen, maar is het probleem niet opgelost.
Kan gebeuren zal ik maar denken. Nu opnieuw een afspraak voor volgende week donderdag. Ik hoop dat het dan in orde is...
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik begrijp daar niets van he..
steeds meer gaat het er zo aan toe bij dealers..
waarom doen ze hun werk niet in ene goed?
steeds meer gaat het er zo aan toe bij dealers..
waarom doen ze hun werk niet in ene goed?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- shopalicious
- Be Mini
Bericht
De stealers redden het in deze tijden ook maar net. Moeten dan de marges pakken op het onderhoud.
Helaas kost het op deze manier enkele (goedbetalende) klanten.
Succes met de verdere afhandeling.

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
"marges pakken op onderhoud " of "onderhoud niet uitvoeren c.q. niet deugdelijk en wel factureren" is wel een verschil, me dunkt. Eigenlijk gewoon schandalig deze gang van zaken. Moet je maar net elke keer opnieuw tijd voor vrij maken... enige coulance mag je nu wel verwachten vind ik.shopalicious schreef:De stealers redden het in deze tijden ook maar net. Moeten dan de marges pakken op het onderhoud.
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Begrijp me niet verkeerd, ik wil het absoluut niet goedpraten! Zelf ben ik nog van het motto: klant is koning! Ik denk ook dat kwaliteit leveren zichzelf op den duur terugbetaalt. Maar niet iedere zelfstandige denkt op deze manier of kan het zich nog veroorloven.Shag schreef:"marges pakken op onderhoud " of "onderhoud niet uitvoeren c.q. niet deugdelijk en wel factureren" is wel een verschil, me dunkt. Eigenlijk gewoon schandalig deze gang van zaken. Moet je maar net elke keer opnieuw tijd voor vrij maken... enige coulance mag je nu wel verwachten vind ik.

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok helder! Ben het helemaal met je eens. Je zou zeggen dat de markt zichzelf wel filtert... maarja. Hopen dat de wagen nu wel proper gemaakt wordt.shopalicious schreef:Begrijp me niet verkeerd, ik wil het absoluut niet goedpraten! Zelf ben ik nog van het motto: klant is koning! Ik denk ook dat kwaliteit leveren zichzelf op den duur terugbetaalt. Maar niet iedere zelfstandige denkt op deze manier of kan het zich nog veroorloven.Shag schreef:"marges pakken op onderhoud " of "onderhoud niet uitvoeren c.q. niet deugdelijk en wel factureren" is wel een verschil, me dunkt. Eigenlijk gewoon schandalig deze gang van zaken. Moet je maar net elke keer opnieuw tijd voor vrij maken... enige coulance mag je nu wel verwachten vind ik.
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Pff, gelukkig, dan is dat ook weer uit de lucht. En met jou hoop ik dat de dealer zijn naam waar maakt en een keer echte service verleent!

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik ben pas veranderd van dealer omdat de vorige echt helemaal erg was, en niet alleen bij mij. Ze waren mij daar zelf ook liever kwijt dan rijk, want wat heb je aan een mini die maandelijks onder garantie binnenkomt. Die ene olieservice per jaar brengt daarvoor niet genoeg op.
Maar dat neemt niet weg dat het immens onnozel is van hen (dealers in het algemeen) om niet meteen een herstelling correct uit te voeren. Het zorgt alleen voor frustratie bij de klant én nog eens extra werk waarvoor ze geen uurloon kunnen aanrekenen + een vervangwagen waar ze geen geld voor kunnen rekenen enz...
Het is toch een kleintje om gewoon te controleren of een probleem wel opgelost is nadat het hersteld is.
Enfin, zo zijn er wel meer dingen in de wereld waar ik niet snap waarom iets gedaan wordt op de manier waarop het gedaan wordt.
Ik vind gewoon dat een gerenomeerd merk zich dit niet kan permitteren. Het kan natuurlijk wel eens gebeuren, ik hoop alleen dat het zich niet blijft herhalen.
Maar dat neemt niet weg dat het immens onnozel is van hen (dealers in het algemeen) om niet meteen een herstelling correct uit te voeren. Het zorgt alleen voor frustratie bij de klant én nog eens extra werk waarvoor ze geen uurloon kunnen aanrekenen + een vervangwagen waar ze geen geld voor kunnen rekenen enz...
Het is toch een kleintje om gewoon te controleren of een probleem wel opgelost is nadat het hersteld is.
Enfin, zo zijn er wel meer dingen in de wereld waar ik niet snap waarom iets gedaan wordt op de manier waarop het gedaan wordt.
Ik vind gewoon dat een gerenomeerd merk zich dit niet kan permitteren. Het kan natuurlijk wel eens gebeuren, ik hoop alleen dat het zich niet blijft herhalen.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Dan hoop je dat het eindelijk eens gedaan zal zijn met de problemen, dan rijdt er een vrachtwagen tegen je geparkeerde mini...
foto's zeggen genoeg:

foto's zeggen genoeg: