na de winter..... je bedoeld na de winter van 2013 dan neem ik aan?? ik zit namelijk al tot juli 2012 volgepland...franklyn85 schreef:Thx mark na de winter mag hij dan weer verwent worden door je.....de auto dan hemini cabrio schreef:
Succes met je plannen kerel... jij vermaakt je voorlopig nog wel ff![]()
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht

nee gekkegeit, gaan we dan wel weer een keertje afspreken man
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ook goed ik wacht welmini cabrio schreef:na de winter..... je bedoeld na de winter van 2013 dan neem ik aan?? ik zit namelijk al tot juli 2012 volgepland...franklyn85 schreef:Thx mark na de winter mag hij dan weer verwent worden door je.....de auto dan hemini cabrio schreef:
Succes met je plannen kerel... jij vermaakt je voorlopig nog wel ff![]()
![]()
nee gekkegeit, gaan we dan wel weer een keertje afspreken man
burn rubber not your soul

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Je draait veel te veel druk en daardoor gaat je motor in limp-mode
Niet doen dus
Plus je compressor slijt ontzettend hard
Nevernooitfranklyn85 schreef:Fabian schreef:Zo die oranje is echt lelijk... Verkrachting van je GP!!!![]()
Maar Frank, idd rode spiegel kapjes weer terug man!!! Maar wat ga je nog meer veranderen dan?
Dude so much.......you'll see eerst velgjes en motorisch 20% pully denk ik ff checke of dat kan
Je draait veel te veel druk en daardoor gaat je motor in limp-mode
Niet doen dus
Plus je compressor slijt ontzettend hard
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Bij 19% gaat je riem slippen.
Ik heb ook een 17% pulley en 103% krukas pulley gedraaid en daar kon het waterpomp gedeelte van de kompressor niet tegen. Daarmee had ik wel 1,3 bar druk en ik heb er dan ook een door Beek gemaakte 'signal-cutoff' op zitten die naar de ECU toe de compressordruk afvlakt zodat deze niet in limp-mode gaat. Die zit er nog steeds op dus mooi voor de Sprintex met 60 mm pulley
Ik heb ook een 17% pulley en 103% krukas pulley gedraaid en daar kon het waterpomp gedeelte van de kompressor niet tegen. Daarmee had ik wel 1,3 bar druk en ik heb er dan ook een door Beek gemaakte 'signal-cutoff' op zitten die naar de ECU toe de compressordruk afvlakt zodat deze niet in limp-mode gaat. Die zit er nog steeds op dus mooi voor de Sprintex met 60 mm pulley
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ze zeggen dat ze dat signaal via de ECU nl uit kunnen zetten oid
Ik hou je op de hoogte, morgen namiddag gaan we in elk geval beginnen met installeren!
Daar gaan ze mij bij 1320 mooi mee helpenBerthil schreef:Bij 19% gaat je riem slippen.
Ik hou je op de hoogte, morgen namiddag gaan we in elk geval beginnen met installeren!
- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
lkkre forum discussies
hallo mannen,opvoeren die druk en gewoon je ecutje aanpassen en een drukmeeter erop...
komt goed dave,heb er zin aan,
zie je morgen groet sam
komt goed dave,heb er zin aan,
zie je morgen groet sam
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Aaah,na dan word het waarschijnlijk voorlopig de 17% en dan sparen voor de sprintex.....LOL
Ik had idd al gelezen dat het mogelijk is 20% maar niet zonder aanpassingen

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Aaah,na dan word het waarschijnlijk voorlopig de 17% en dan sparen voor de sprintex.....LOL

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
lijpe plannen Frenk
follow Davy en Berthil

follow Davy en Berthil
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
turbootje misschien, al die sprintexen tegenwoordig, doe eens orgineel man 
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
begint bijna gewoon te worden, zo'n sprintex

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jij snapt me .......LOLGreyCooperS schreef:en al die OEM GP's...modden die hap!!

Onze sponsors