Dubman=verkocht

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Dubman=verkocht

25 sep 2013, 20:21

mushrop schreef:Ja, hij heeft navi..en een pano dak, climate control, voorruitverwarming, stoelverwarming, leer, MF drie spaaks-stuurwiel, dimmende binnenspiegel, xenon etc. Setje FL Xenon's heb ik al geregeld bij Roy. Ik heb de Cobra Evo3's door Coen laten ombouwen naar EvoR (dus nu naast verstelbaar en hardheid instelbaar ook camberplaten) en ik heb een Aero voorbumper met Orranje brakeducts en aero sideskirts gescoord. Oh en een setje Recaro Pole Positions.. Rolkooi komt mss, maar vind het toch stiekem ook wel handig om af en toe de kinderen mee te kunnen nemen dus ik denk dat ik dit keer geen kooi neem maar andere chassisverstevigingen neem. We zien het wel. Binnenkort zal ik een nieuw topic starten maar momenteel heb ik even weinig tijd. Komt goed!
Stoeppie vol, :mrgreen:

gaat vast weer een dikke worden kom gauw ff kijken
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 sep 2013, 20:57

Haha, vet Rob..! Hij heeft het allemaal goed voorbereid 8)
Afbeelding
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 sep 2013, 18:51

Hahahahaa ja hoor ben ff een poosje niet op het forum en Rob slaat weer toe :)
Ben benieuwd naar de foto's , en heel veel plezier met je nieuwe ride Rob
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 sep 2013, 19:19

Ik zat nog eens in de foto's te kijken die ik met de meet bij Spenki heb gemaakt, en volgens mij heb ik jouw auto daar dan zien staan :wink:

Afbeelding

Erg gave MINI! Mooi kleurstelling en lekker compleet ook met al die opties! Ik ben benieuwd hoe ie er over een paar maandan uitziet :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 sep 2013, 19:35

Dat is 'm idd Kimi.

Heel binnenkort maak ik even een nieuw topic aan. Ik heb inmiddels een Milltek besteld en die ga ik maandag ophalen. Recaro Pole Positions heb ik toch maar weer doorverkocht aangezien ik besloten heb dat ik toch graag de achterbank wil behouden. Mss op termijn een setje Recaro CS. Ook nieuwe remschijven en blokken achter besteld en nieuwe kentekenplaatverlichtingsdingetjes. Dus ben er wel mee bezig, alleen nog niet echt serieus gemod.... :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 sep 2013, 19:48

Klinkt goed Rob! Haha nog niet echt begonnen nee, maar waarschijnlijk krijg je weer allemaal ideeën als je eenmaal begonnen bent :mrgreen: Je hebt tenslotte een reputatie op mod gebied :wink:
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

27 sep 2013, 20:26

Mooie basis, Rob! Combi van blauw met zwart dak is ook super! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken... :)
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”