Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Afhankelijk van de prijsdalingen en de haast die ik heb met bovenstaande mods wordt het een Cooper Cabrio of S Cabrio 

Als je hem onder de 8.50 BTG rijdt dan rij je mij kwijt, anders niet.biermagnaat schreef:En Berthil leert de ring steeds beter kennen dus straks kan hij mij echt het leven zuur gaan maken!![]()
of rijd hij mij nu al zoek?
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben benieuwd
Worden wel hele gave mods!
Mooiste is dat er ook nog echt gebruik van gemaakt wordt
Misschien gooi ik van het zomer ook wel een paar andere nokken asse in de micra, kan ik 8500 toeren draaien

Mooiste is dat er ook nog echt gebruik van gemaakt wordt

Misschien gooi ik van het zomer ook wel een paar andere nokken asse in de micra, kan ik 8500 toeren draaien

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren wou ik de Rota's ophalen bij Lucky, accu hartstikke dood na een week stil te hebben gestaan.
Ook na aansluiten van startkabels, duwen en slepen geen leven meer in te krijgen.
Daarbij is ook nog het grote sleepoog uit Amerika afgebroken.
Niet op vertrouwen dus voor wie hem gemonteerd heeft, neem ook je standaard sleepoog mee.
Gelukkig kon ik de auto van de buurman lenen en toch de Rota's halen.
Vandaag ook even een nieuwe accu gehaald bij de dealer, gelukkig op voorraad.
Vandaag druk aan het wassen en velgen wisselen en nog net voordat het echt donker werd een fotootje kunnen trekken.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat dus ze blijven. Dankjewel Lucky

Ik ga tot na de jaarwisseling op deze velgen met RF banden rijden, daarna beslis ik of ik de net opnieuw gespoten R95's verkoop met de net nieuwe Goodyear Eagle banden of met de Runflats die nu op de Rota's zitten. De wat grotere Runflats vullen de wielkasten wel erg mooi, de lagere ET waarde van de Rota's laat de velgen ook meer naar buiten komen dan de R95's maar het is precies goed zo en er loopt niets aan. Ik denk echter dat ik de banden ga wisselen want de RF's zijn wel erg hard in combinatie met het Bilstein onderstel.
Ook na aansluiten van startkabels, duwen en slepen geen leven meer in te krijgen.
Daarbij is ook nog het grote sleepoog uit Amerika afgebroken.
Niet op vertrouwen dus voor wie hem gemonteerd heeft, neem ook je standaard sleepoog mee.
Gelukkig kon ik de auto van de buurman lenen en toch de Rota's halen.
Vandaag ook even een nieuwe accu gehaald bij de dealer, gelukkig op voorraad.
Vandaag druk aan het wassen en velgen wisselen en nog net voordat het echt donker werd een fotootje kunnen trekken.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat dus ze blijven. Dankjewel Lucky

Ik ga tot na de jaarwisseling op deze velgen met RF banden rijden, daarna beslis ik of ik de net opnieuw gespoten R95's verkoop met de net nieuwe Goodyear Eagle banden of met de Runflats die nu op de Rota's zitten. De wat grotere Runflats vullen de wielkasten wel erg mooi, de lagere ET waarde van de Rota's laat de velgen ook meer naar buiten komen dan de R95's maar het is precies goed zo en er loopt niets aan. Ik denk echter dat ik de banden ga wisselen want de RF's zijn wel erg hard in combinatie met het Bilstein onderstel.
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ze staan heel mooi Berthil! Beter dan die OEM dingen.
Dat sleepoog heeft afgelopen donderdag prima zijn werk gedaan bij mij. En dan had ie nog wel ietsje meer weerstand dan normaal.... Dus denk dat het bij jou een productiefout oid is geweest. Wel jammer.
iDD
Dat sleepoog heeft afgelopen donderdag prima zijn werk gedaan bij mij. En dan had ie nog wel ietsje meer weerstand dan normaal.... Dus denk dat het bij jou een productiefout oid is geweest. Wel jammer.
iDD
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel erg stoer Berthil, maar toch denk ik dat oz superleggera's beter staan onder deze bolide 

Onze sponsors