Top Geer ziet er goed uit !!!!
Gr Stephan
Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Vet, zeker in combi met je open velgen.
Ik houd er wel van dat er in goede remmen geïnvesteerd wordt.
Er zijn genoeg mensen die al hun centjes in de pk's stoppen en hier juist niet meer aan denken.
Op tijd remmen is iets belangrijker dan snel kunnen rijden.
Leuke woord- (naam-) speling.stephan schreef:Top Geer

Vet, zeker in combi met je open velgen.

Ik houd er wel van dat er in goede remmen geïnvesteerd wordt.
Er zijn genoeg mensen die al hun centjes in de pk's stoppen en hier juist niet meer aan denken.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
So true. Wil jij volgende keer even met Rosalie babbelen Ossieossie1972 schreef:k houd er wel van dat er in goede remmen geïnvesteerd wordt.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Tuurlijk, Rob, als jij vindt dat ik wijzer overkom dan jezelf, no probs...
Voor de PW Clubman, we hadden het er laatst nog over.mushrop schreef:So true. Wil jij volgende keer even met Rosalie babbelen Ossieossie1972 schreef:k houd er wel van dat er in goede remmen geïnvesteerd wordt.

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Ziet er goed uit Top Geer
als je de boel toch moet vervangen is dit een hele gave optie!
en wat ziet ie er toch goed uit met 18"

als je de boel toch moet vervangen is dit een hele gave optie!
en wat ziet ie er toch goed uit met 18"

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks people
!!!
@ Ida & Rob - Hahaha jullie geloven me duidelijk niet !! Nu de vakantie komt er aan (2 stuks) , moet nog 2 nieuwe Pirelli's hebben voor achter is ook weer 400 eurries , er moet thuis weer wat geklust worden , en onze 2e auto staat op instorten dus die moet ook vervangen worden en nee niet door een Mini
..
Dit alles heeft nu ff de voorrang , samen met de chef besloten hahaha
Dus de mods aan de Mini moeten ff wachten , ga uiteraard niet stil zitten , kleine dingen zat te doen denk aan b.v remklauwen spuiten enz.
@ quattro - Heb jij de zelfde remblokken ?? Volgens mij zijn ze ver ingesleten alhoewel ik hem net toch weer wat beter vondt remmen ..
Merkte vanmiddag na het wassen met de hoge druk dat deze remmencombi meteen goed remt , bij de originele moest er eerst ff het water tussen uit dus de 1e twee keer remde hij dan maar heel matig ..
@ BigD - Thanks mate , vindt ik zelf ook .. Na de zomer pakken we de draad gewoon weer op ..
Beginnend met een ramscoop en wat meer indi blue op me karretje
@ Menno - Hahaha nou ben benieuwd of het je gaat lukken Menno
@ Oscar - hahaha scherpe opmerking M8 !!!
Laters Geer

@ Ida & Rob - Hahaha jullie geloven me duidelijk niet !! Nu de vakantie komt er aan (2 stuks) , moet nog 2 nieuwe Pirelli's hebben voor achter is ook weer 400 eurries , er moet thuis weer wat geklust worden , en onze 2e auto staat op instorten dus die moet ook vervangen worden en nee niet door een Mini

Dit alles heeft nu ff de voorrang , samen met de chef besloten hahaha

Dus de mods aan de Mini moeten ff wachten , ga uiteraard niet stil zitten , kleine dingen zat te doen denk aan b.v remklauwen spuiten enz.
@ quattro - Heb jij de zelfde remblokken ?? Volgens mij zijn ze ver ingesleten alhoewel ik hem net toch weer wat beter vondt remmen ..
Merkte vanmiddag na het wassen met de hoge druk dat deze remmencombi meteen goed remt , bij de originele moest er eerst ff het water tussen uit dus de 1e twee keer remde hij dan maar heel matig ..
@ BigD - Thanks mate , vindt ik zelf ook .. Na de zomer pakken we de draad gewoon weer op ..
Beginnend met een ramscoop en wat meer indi blue op me karretje

@ Menno - Hahaha nou ben benieuwd of het je gaat lukken Menno

@ Oscar - hahaha scherpe opmerking M8 !!!
Laters Geer
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je hebt nou eenmaal een heel betrouwbaar voorkomenossie1972 schreef:Voor de PW Clubman, we hadden het er laatst nog over.mushrop schreef:So true. Wil jij volgende keer even met Rosalie babbelen Ossieossie1972 schreef:k houd er wel van dat er in goede remmen geïnvesteerd wordt.

MINI Dubman '07 PureSilver

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uhm nee nog niet echt op hun donder gegeven , hoezo is dat beter dan ??quattro gmbh schreef:Ja ook tarox compound 114 maar wel op standaard R56 s remmen, jij hebt de 274mm tarox denk ik he. Heb je ze even goed warmgestookt en dan goed af laten koelen?Blue Chaser schreef:@ quattro - Heb jij de zelfde remblokken ?? Volgens mij zijn ze ver ingesleten alhoewel ik hem net toch weer wat beter vondt remmen ..
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar ik denk als je dat niet doet de boel op den duur ook wel op elkaar is ingesleten ..
Anyway thnx for the info
Nou ik zal morgen nog wel eens een paar keer flink remmen dan ..quattro gmbh schreef:Het is wel de bedoeling geloof ik, lees dit maar eens:
http://driving-fun.com/forum/viewtopic. ... t=inremmen
Maar ik denk als je dat niet doet de boel op den duur ook wel op elkaar is ingesleten ..
Anyway thnx for the info

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors