Gelukkig, hoe saai zouden mijn keuzes zijn als iedereen het gaaf vond?!?speedy schreef:hele verbetering al ben ik geen fan van de wielen

Gelukkig, hoe saai zouden mijn keuzes zijn als iedereen het gaaf vond?!?speedy schreef:hele verbetering al ben ik geen fan van de wielen
Geweldig dat je eigenwijs genoeg bent om te doen wat jij mooi vindt, Martijn. Hiermee laat je tenminste duidelijk zien wie je bent, in plaats van mee te hobbelen met de grote groep...
Ja, precies!JosCountrymanCooper schreef:Heeft wel iets van 10" onder een classic Mini.
met 17" of 18" ontkom je met een goede verlagong ook niet aan uitkloppen of uitsnijden. Heeft verder niks te maken met 15".CooperSCabrio schreef:Moet zeggen dat het er echt goed uitziet, wel leuk 15 ipv altijd 17/18".
Wel jammer dat er zaken gesneden en geklopt dienen te worden, vindt ik altijd wel zonde.
Thanks!Berry M schreef:Geweldig dat je eigenwijs genoeg bent om te doen wat jij mooi vindt, Martijn. Hiermee laat je tenminste duidelijk zien wie je bent, in plaats van mee te hobbelen met de grote groep...![]()
Mijne staat toch aardig laag mijns inziens en er is niks geklopt of gesneden !mushrop schreef:met 17" of 18" ontkom je met een goede verlagong ook niet aan uitkloppen of uitsnijden. Heeft verder niks te maken met 15".CooperSCabrio schreef:Moet zeggen dat het er echt goed uitziet, wel leuk 15 ipv altijd 17/18".
Wel jammer dat er zaken gesneden en geklopt dienen te worden, vindt ik altijd wel zonde.
Onze sponsors