Soms lijkt het een puzzel en dan ineens vallen alle stukjes op zijn plaats.
We app'n met grote regelmaat samen en merk aan je enthousiasme dat het nu goed zit en je er echt happy mee bent.
Nieuwe Job incl. promotie is een dikke felicitatie waard
Striping is cool, kan ik wel aan wennen. Logo zou ik in het echt moeten zien maar ik weet hoe kritisch je zelf bent en als jij er tevreden over bent dan moet het bijna wel ok zijn.
Kentekensticker kan ik je wel aanraden. Je kan die ook in 1 maat kleiner krijgen dan de standaardmaat en dan staat het gelijk minder storend. Zonder plaat rijden kan natuurlijk ook, alleen bij evt aanrijdingen krijg je wel problemen, maar dat heeft mij ook nooit tegengehouden.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *