Ik vind ze ook erg hoog zitten en vroeg me laatst af of ze niet te modden zijn zodat ze wat lager zitten ....GeoBem007 schreef:Ik hoorde Olaf zeggen dat ie te hoog zit in de Recaro's.Fred schreef:Snap het ook niet goed... waarom is dit beter?
En dit zijn echte kuipen!
Vond het wel cool dat James in zijn Clubman dankzij de clubdoor gewoon nog de achterbank ter beschikking had, ondanks de vaste kuipen.
Ducks MCS DS -> p169 Weer op de weg
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Er zijn 2 problemen. Het kussen is redelijk dik in vergelijking met een kuip en het frame zit in de weg. Je moet dan echt een anders soort frame maken.P5ycH0 schreef:Ik vind ze ook erg hoog zitten en vroeg me laatst af of ze niet te modden zijn zodat ze wat lager zitten ....
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dus het is gewoon beter andere stoelen te nemen... Dan kun je de Recaro's ook nog goed verkopen...
Jij hebt ook zo'n OMP stuur toch. Zit dat stuur dichterbij je t.o.v. het normale stuur? Ik heb redelijke lange benen, maar om lekker te kunnen sturen vind ik de pedalen te dichtbij zitten. Daarom wil ik het stuur wat meer naar me toe hebben zodat de stoel iets naar achteren kan... Wellicht is zo'n 3rd party stuur wel een oplossing voor me..
Jij hebt ook zo'n OMP stuur toch. Zit dat stuur dichterbij je t.o.v. het normale stuur? Ik heb redelijke lange benen, maar om lekker te kunnen sturen vind ik de pedalen te dichtbij zitten. Daarom wil ik het stuur wat meer naar me toe hebben zodat de stoel iets naar achteren kan... Wellicht is zo'n 3rd party stuur wel een oplossing voor me..
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb een Nardi. Deze is ook nog eens dieper als een normaal stuur. Dit in combinatie met een hub en quick release komt wel een stuk verder naar voren. Alleen een hub en OMP stuur maakt niet heel veel uit denk ik.
Als je met een stuur zonder airbag gaat rijden is een 4 of meer punts gordel eigenlijk wel een must. Stuurtje koppen is niet heel fijn.
Als je met een stuur zonder airbag gaat rijden is een 4 of meer punts gordel eigenlijk wel een must. Stuurtje koppen is niet heel fijn.
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnx man !!
Damn. Weer wat spul voor op de wish-list....ducks schreef:Ik heb een Nardi. Deze is ook nog eens dieper als een normaal stuur. Dit in combinatie met een hub en quick release komt wel een stuk verder naar voren. Alleen een hub en OMP stuur maakt niet heel veel uit denk ik.
Thnx man !!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik weet wel wie daar straks heerlijk in rond tuftNaatje schreef:NopeYakkoox schreef:Dik!
Komen de JCW's te koop?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Lekkurrrrr
Stokkie staat dik en de brides eigenlijk ook wel
Is het nog wel "gewoon" schakelen nog?
Zitten de JCW's in de clubbie nu?

Stokkie staat dik en de brides eigenlijk ook wel

Is het nog wel "gewoon" schakelen nog?
Zitten de JCW's in de clubbie nu?
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
damn vet, ik wil wel eens testzitten

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors