Vertel dude.. en?iDarkDesign schreef: Nog een uurtje! Dan ga ik hem halen.
iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hallo Rein, heeft die agent/docent jou nog wel eens teruggebeld om door te geven of het nou wel of niet mocht, die Police stickers? Ben benieuwd of die tegen z'n verlies kan...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja rijden doet ie! Met deze natte wegen ga ik hem niet vol uit geven, maar hij hangt snel in de DSC. Ik moet zeggen dat ik me niet bewust ben van de aanpassing qua PK's, maar ik heb wel door dat je snel 160 rijdt ipv. 120.
De motor loopt in elk geval weer normaal, zowel stationair als op toeren. Dat is wel een lekker fijn gevoel. Door de powerflex rubbers trilt het wel iets meer dan eerst. Niet iets waar ik me druk over kan maken.
Ik kwam er wel achter dat om de één of andere rede mijn drivinglights het nu niet meer doen!
Hij is wel SUPERschoon, nadeel is dat je dan ook alle deuken en krassen zo goed ziet
@ Marcel: Nee niets meer van gehoord; dus het zal wel okay zijn. Ik hoop dat ie het alsnog in de les gebruikt als voorbeeld zoals het 'wel' mag!
iDD
De motor loopt in elk geval weer normaal, zowel stationair als op toeren. Dat is wel een lekker fijn gevoel. Door de powerflex rubbers trilt het wel iets meer dan eerst. Niet iets waar ik me druk over kan maken.
Ik kwam er wel achter dat om de één of andere rede mijn drivinglights het nu niet meer doen!
Hij is wel SUPERschoon, nadeel is dat je dan ook alle deuken en krassen zo goed ziet

@ Marcel: Nee niets meer van gehoord; dus het zal wel okay zijn. Ik hoop dat ie het alsnog in de les gebruikt als voorbeeld zoals het 'wel' mag!
iDD
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
ik heb wel iets last van de powerflex rubbers ivm trillen, maar ik moet alleen mijn stationair toerental iets hoger laten zetten dan is dat opgelost 
in het begin trilde hij echt niet zo hard als nu, dat gaat nog harder trillen, raar maar waar.
Leuk om te horen dat je nu wel over de 200pk bent gegaan
en leuk dat hij terug goed rijd.
Veel plezier met de DSC wat werk te bezorgen.

in het begin trilde hij echt niet zo hard als nu, dat gaat nog harder trillen, raar maar waar.
Leuk om te horen dat je nu wel over de 200pk bent gegaan

Veel plezier met de DSC wat werk te bezorgen.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
goed, bijna 150km verder sta ik nu alweer op een sleep te wachten op de n236. Multiriem is gebroken. Top man zo'n MINI. Als ik mn stokken bij me had was ik alvast gaan lopen.
iDD....mooi flut*
iDD....mooi flut*
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
terwijl Beek m helemaal heeft nagelopen?!?!?!
Hoe heeft dat kunnen gebeuren....?
Hoe heeft dat kunnen gebeuren....?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Expres geen foto van gemaakt. Ik heb meer foto's van schade en schande dan dat ik er van geniet.
iDD
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe is je riem gebroken?
In de lengte gespleten?
Dan slijpt er iets je riem steeds door.
Het kan een versleten pulley zijn of een te grote riem waardoor deze te slap staat. Of heb je net een nieuwe pulley bij Beek gekregen? Je kan beter een stalen pulley nemen (KMT, Cravenspeed) i.p.v. een aluminium (Alta). Ik ga die van mij ook wisselen want ik heb ook al een keer een gespleten riem gehad bij een te laag kilometeraantal.
In de lengte gespleten?
Dan slijpt er iets je riem steeds door.
Het kan een versleten pulley zijn of een te grote riem waardoor deze te slap staat. Of heb je net een nieuwe pulley bij Beek gekregen? Je kan beter een stalen pulley nemen (KMT, Cravenspeed) i.p.v. een aluminium (Alta). Ik ga die van mij ook wisselen want ik heb ook al een keer een gespleten riem gehad bij een te laag kilometeraantal.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb geen flauw idee Berthil,
ik heb de garage het nummer van Klaas gegeven. Bevolen eerst hem te bellen en daarna te gaan sleutelen. Klaas dacht dat misschien de pulleys niet op 1 lijn zaten.
Er is bij Beek een nieuwe pulley op gegaan.
Als ik gebeld wordt laat ik het hier even achter!
Gister en vanmorgen wel met piepende bandjes wat buitenbochtjes genomen. DAT doet ie dan wel erg lekker.
iDD
ik heb de garage het nummer van Klaas gegeven. Bevolen eerst hem te bellen en daarna te gaan sleutelen. Klaas dacht dat misschien de pulleys niet op 1 lijn zaten.

Als ik gebeld wordt laat ik het hier even achter!
Gister en vanmorgen wel met piepende bandjes wat buitenbochtjes genomen. DAT doet ie dan wel erg lekker.
iDD
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat voor compressor pully hebben ze trouwens bij jouw gemonteerd? Alta of Cravenspeed?
Wat zou daar dan de reden voor zijn, dat ze niet op een rij zitten?iDarkDesign schreef: ik heb de garage het nummer van Klaas gegeven. Bevolen eerst hem te bellen en daarna te gaan sleutelen. Klaas dacht dat misschien de pulleys niet op 1 lijn zaten.Er is bij Beek een nieuwe pulley op gegaan.
iDD
Wat voor compressor pully hebben ze trouwens bij jouw gemonteerd? Alta of Cravenspeed?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors