Ja, want 17" moet je naar mijn mening echt serieus laag gaan, en ik kan / wil niet extreem laag...
de P-45F uit de link van geo, zijn GTR (of anders bijna) en in 18x8 leverbaar
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
http://www.rotawheels.com/wheelcatalog.asp
had je al hier gekeken?Fred schreef:Weet iemand of de rota grid drift beschikbaar is in 4*100? Vind die nergens terug op de site. Nu we toch bezig zijn
http://www.rotawheels.com/wheelcatalog.asp
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb ik nl ook naar gekeken omdat ik ze wat concave wou. Was niet mogelijk dus ben ik voor de 17 x 7,5 gegaan, mede ook omdat die ik snel geleverd kon hebben
Ja , die zijn er wel - maar ook alleen zo absurd breed.Fred schreef:Weet iemand of de rota grid drift beschikbaar is in 4*100? Vind die nergens terug op de site. Nu we toch bezig zijn
Heb ik nl ook naar gekeken omdat ik ze wat concave wou. Was niet mogelijk dus ben ik voor de 17 x 7,5 gegaan, mede ook omdat die ik snel geleverd kon hebben
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik ga er maar weer eens een nachie over slapen
Eens met Davey dat rarerims niet alles kan leveren..ook bij mij kwam die met de LM's haha..
Keuze tot nu toe P1 of custom GP's...

Eens met Davey dat rarerims niet alles kan leveren..ook bij mij kwam die met de LM's haha..
Keuze tot nu toe P1 of custom GP's...
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
+1 voor Custom GP's
De coater waar ik mijn spullen naar toe breng; 150 euro voor een setje velgen stralen en coaten in elke gewenste RAL-kleur en die vent levert echt topwerk.. Das echt superstrak en erg netjes. IK zeg Limegreen

En lever dan ook meteen je gaasjes van je Orciari's in, pakt ie die ook mooi mee. Remklauwen is ie btw ook goed mee
De coater waar ik mijn spullen naar toe breng; 150 euro voor een setje velgen stralen en coaten in elke gewenste RAL-kleur en die vent levert echt topwerk.. Das echt superstrak en erg netjes. IK zeg Limegreen

En lever dan ook meteen je gaasjes van je Orciari's in, pakt ie die ook mooi mee. Remklauwen is ie btw ook goed mee

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Rarerims... dat ik daar niet aan gedacht heb... 16x8 is idd niet ideaal. Jammer, had die een maatje groter geweest zouden ze super zijn, maar dan hadden we ze wsl al wel wat vaker zien passerenDaveke schreef:Ja , die zijn er wel - maar ook alleen zo absurd breed.Fred schreef:Weet iemand of de rota grid drift beschikbaar is in 4*100? Vind die nergens terug op de site. Nu we toch bezig zijn

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik laat mn spuitwerk door Job doen
Spiegelkapjes heb ik al in de goede kleur gekocht, samen met de S jes en de kleur voor de klauwen...zelfs pinstripes zitten erbij
Groen gaat t niet worden helaas...vind mn meisje echt niks
Ik denk dat de P1 in zwart met gekleurde klauwen eronder of de GP's mat zwart laten en het zilveren gedeelte in de kleur...
@mso..welke wielen zijn dat?

Spiegelkapjes heb ik al in de goede kleur gekocht, samen met de S jes en de kleur voor de klauwen...zelfs pinstripes zitten erbij

Groen gaat t niet worden helaas...vind mn meisje echt niks

Ik denk dat de P1 in zwart met gekleurde klauwen eronder of de GP's mat zwart laten en het zilveren gedeelte in de kleur...
@mso..welke wielen zijn dat?
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
P45 kun je shaken idd.
ik zou wel voor een kek kleurtje gaan op je imi GP's. Zwart is ook maar weer zo...tsja...zwart...
ik zou wel voor een kek kleurtje gaan op je imi GP's. Zwart is ook maar weer zo...tsja...zwart...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors