Cheek-O Black Diamond NEW RIDE
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Cheek-O Black Diamond Teaser
Of lekker warme vloerbedekking? Autohoes? Raambedekker tegen sneeuw en ijs! Haha 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jer84
- Bijna verslaafd
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Geen idee wat het moet worden Chico, maar het zal vast wel goed komen.
Wel zorgen dat je af en toe nog wat tijd overhoudt voor mijn projectje he, voor je het weet is het kerst
Wel zorgen dat je af en toe nog wat tijd overhoudt voor mijn projectje he, voor je het weet is het kerst

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
okeeeeeeeee
ik ga dus me hemel bekleden met deze lap stof!
waarom?
ja gewoon!
keertje gek doen heet zoiets:P haha
als het niet mooi is dan gaat er gewoon weer wat anders is! hahaha:D
jou projectje komt goed Jos!:D
ik ga dus me hemel bekleden met deze lap stof!
waarom?
ja gewoon!
keertje gek doen heet zoiets:P haha
als het niet mooi is dan gaat er gewoon weer wat anders is! hahaha:D
jou projectje komt goed Jos!:D
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wat je allemaal wel niet met een hondenkleed kunt doen! 

goede foto's volgen!

goede foto's volgen!
- Beer1970
- Nieuwsgierig
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Stiekem wil ik nog steeds zoiets op mn stoelen...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Wat zou de prijs zijn als je dit doe met de hemel met panodak, zitgedeelte stoel, armsteunen, onderzijde van dashtop en binnenzijde downtubes? Wil ik wellicht in de toekomst laten doen door jou 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zoals de nieuwe JCW ook heeft...BMX schreef:Stiekem wil ik nog steeds zoiets op mn stoelen...
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
beide nieren mag ook wel?!
Lars Temmink schreef:Verkoop maar vast een nier.Hel-Louw schreef:Wat zou de prijs zijn als je dit doe met de hemel met panodak, zitgedeelte stoel, armsteunen, onderzijde van dashtop en binnenzijde downtubes? Wil ik wellicht in de toekomst laten doen door jou
beide nieren mag ook wel?!

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dat is ook wel leuk in plaats van ruitjes, vierkantjes!
louisvdd76 schreef:Zoals de nieuwe JCW ook heeft...BMX schreef:Stiekem wil ik nog steeds zoiets op mn stoelen...
dat is ook wel leuk in plaats van ruitjes, vierkantjes!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
tijdje stil geweest en vrij weinig gedaan aan me MINI!
Meer met andere MINI'S bezig geweest
2 grote mod's van de afgelopen maandag zijn toch wel de F56 stoelen en mijn nieuwe hemel!!
daarnaast nog mijn ruiten getint vorige week donderdag, op dit moment alleen nog de achterzijde,
als het iets mooier weer word (feb maart dus!:P) doe ik de bestuurders en bijrijders kant ook nog!
eerst maar even wat foto's!

De kleur stiksel van de hemel valt niet echt goed te zien op de foto's maar het is goud,
dat omdat ik wat goud aan mijn thema wil toevoegen, waarom? omdat ik rood zo rood vind, blauw niet vind passen bij zwart en geel TE geel vind!
wat dus nog meer goud word/is Strutbrace, ramklauwen voor en achter en nog iets met de armsteunen en downtubes!
zoals je ook kunt zien zit me achterbank er nog steeds niet in, die ga ik in het voorjaar stofferen in dezelfde stijl als de F56 stoelen, maar voor de demping heb ik het zitgedeelte er wel inzitten!
De tint is 35% en ik moet zeggen dat dat de perfect percentage is, niet te donker en je kunt er nog een beetje doorheen kijken!
EN ik moet zeggen dat dat mijn MINI een stuk dikker maakt ( heb geen foto gemaakt vanmorgen voordat ik de winterbanden erop deed
)
Winterbanden..... 175-65-15 bah bah wat rijd dat zenuwachtig zeg!!! haha
Ik was van plan de auto te stallen deze winter maar aangezien Rox nu sinds 3 weken een nieuwe baan heeft kan ik dus ook niet haar auto lenen die ik dus WEL nodig heb i.v.m hobby natuurlijk
verdere plannen?
in principe niet, maar ik denk dat ik na de winter de R56S remmerij ga plaatsen en dan zien we wel weer verder waar we gebleven zijn
owja, morgen "even" de kachelradiator vervangen, want volgens mij/spenki zit die verstopt
Meer met andere MINI'S bezig geweest

2 grote mod's van de afgelopen maandag zijn toch wel de F56 stoelen en mijn nieuwe hemel!!
daarnaast nog mijn ruiten getint vorige week donderdag, op dit moment alleen nog de achterzijde,
als het iets mooier weer word (feb maart dus!:P) doe ik de bestuurders en bijrijders kant ook nog!
eerst maar even wat foto's!

De kleur stiksel van de hemel valt niet echt goed te zien op de foto's maar het is goud,
dat omdat ik wat goud aan mijn thema wil toevoegen, waarom? omdat ik rood zo rood vind, blauw niet vind passen bij zwart en geel TE geel vind!

wat dus nog meer goud word/is Strutbrace, ramklauwen voor en achter en nog iets met de armsteunen en downtubes!
zoals je ook kunt zien zit me achterbank er nog steeds niet in, die ga ik in het voorjaar stofferen in dezelfde stijl als de F56 stoelen, maar voor de demping heb ik het zitgedeelte er wel inzitten!
De tint is 35% en ik moet zeggen dat dat de perfect percentage is, niet te donker en je kunt er nog een beetje doorheen kijken!
EN ik moet zeggen dat dat mijn MINI een stuk dikker maakt ( heb geen foto gemaakt vanmorgen voordat ik de winterbanden erop deed

Winterbanden..... 175-65-15 bah bah wat rijd dat zenuwachtig zeg!!! haha
Ik was van plan de auto te stallen deze winter maar aangezien Rox nu sinds 3 weken een nieuwe baan heeft kan ik dus ook niet haar auto lenen die ik dus WEL nodig heb i.v.m hobby natuurlijk

verdere plannen?
in principe niet, maar ik denk dat ik na de winter de R56S remmerij ga plaatsen en dan zien we wel weer verder waar we gebleven zijn

owja, morgen "even" de kachelradiator vervangen, want volgens mij/spenki zit die verstopt

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Re: Cheek-O Black Diamond UPDATE'S!
Dat ziet er heel mooi uit goed bezig Cheek-O 

My Thunder Grey!