mooi gedaan, maar niet echt mijn smaak
ben benieuwd als hij af is
G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt voor alle leuke reacties!! Meningen zijn uiteraard altijd verdeeld maar de meeste vinden het dus mooi 
Hij is idd nog niet af, denk dat de zwarte elementen van het JCW pakket alles nog wel mooier gaan maken!
Trouwens, carbon spiegels staan er al op e! En de zwarte tankdop moet nog komen (hoewel ik mss wel een carbon wil bestellen ergens... iemand?
) ook de beltline wordt nog zwart als ik eens wat geduld heb... lol
De zwarte koplampringen (en achterlichten heb ik ook liggen) hou ik even bij tot het aeropakket erop staat om te zien wat ik het mooieste dan vind als hij 'af' is... (in grote lijnen dan e lol)
JCW-pakket met carbon diff, en vrijdag de carbon scoop en koffergreep monteren.
Dan heb ik alle OEM carbon delen buiten stuur door het multi-stuur lol
Geen idee wat er op uw JCW ophanging past maat, sorry...!
We hebben ook nog geen problemen gehad met de veerpoten achteraan... Vind ik wel bizar... Als je daar terug -hoe heet het ook weer- van die zelfhechtende lockpasta Loctite op die bout hangt voor je hem erop zet moet dat toch op te lossen zijn?
G.

Hij is idd nog niet af, denk dat de zwarte elementen van het JCW pakket alles nog wel mooier gaan maken!
Trouwens, carbon spiegels staan er al op e! En de zwarte tankdop moet nog komen (hoewel ik mss wel een carbon wil bestellen ergens... iemand?

De zwarte koplampringen (en achterlichten heb ik ook liggen) hou ik even bij tot het aeropakket erop staat om te zien wat ik het mooieste dan vind als hij 'af' is... (in grote lijnen dan e lol)
Idd rem. en zo komt hij er ook bij te staan...rem. schreef:Echt mooi, zo zou ik hem nemen, juist nog wat carbon deeltjes, voor en achter ook de diffuser achteraan en de idd het JCW pakket, echt LEKKKKKERRRR
gr remke

Dan heb ik alle OEM carbon delen buiten stuur door het multi-stuur lol

Bij mij steken dus de Eibachs erop e... denk nog wel dat ze beetje gaan doorzakken ma ni veel meer... Heb er al 300km mee gereden sinds vrijdag lol...wannes schreef:heel speciaal en uniek , al is al dat rood nu niet meteen mijn ding...maar je moet het zien als het compleet af gaat zijn ...en dan gaat dat wel mooi in evenwicht komen daar ben ik zeker van![]()
vraagje aan greg: wat heb je nu precies steken van verlaging? ik zou de mijne graag nog een klein beetje laten zakken , maar ik zit met de JCW verlaging , en de eilbach veren passen daar niet over...
btw hebben jullie ook al problemen gehad aan de veerpoten achteraan ( een geklop dat voortkomt uit het lossen van de bout waarmee de poot vastzit in de draagarm) de bout is er eentje van het type dat zichzelf vast moet tappen ( draad trekken ) en als je die een paar keer los zet en weer vast , dan durft die al eens losrammelen en dien je de draagarm te vervangen...wat een domme kost is ... bij de mijne hebben ze daar dagen achter gezocht...en nu hij in orde stond ben ik er mee naar beek geweest om te zien of die eilbach eronder paste..en dus moest die bout los en weer vast..gevolg...het rammelt weer , en deze keer zal het geen garantie zijn vrees ik ...
ik vind dat toch wel spijtig dat dat daar niet beter tegen kan ..is anders duur genoeg...

We hebben ook nog geen problemen gehad met de veerpoten achteraan... Vind ik wel bizar... Als je daar terug -hoe heet het ook weer- van die zelfhechtende lockpasta Loctite op die bout hangt voor je hem erop zet moet dat toch op te lossen zijn?
G.
Laatst gewijzigd door GregBem op 10 feb 2009, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou moeten helpen, maar als het is zoals ik denk dat het is, blijft het wel een 'ernstig' probleem. Door het in & uitvijzen maak je gewoon een gat, zonder schroefdraad.
De Loctite zorgt er wel voor dat de bout blijft zitten waar ie zit, adhv de schroefdraad die ie dan mss wel heeft. Het proberen waard! Moet je hem wel weeral voor uitdraaien
LoctiteGregBem schreef:Als je daar terug -hoe heet het ook weer- van die zelfhechtende lockpasta op die bout hangt voor je hem erop zet moet dat toch op te lossen zijn?
G.

Zou moeten helpen, maar als het is zoals ik denk dat het is, blijft het wel een 'ernstig' probleem. Door het in & uitvijzen maak je gewoon een gat, zonder schroefdraad.
De Loctite zorgt er wel voor dat de bout blijft zitten waar ie zit, adhv de schroefdraad die ie dan mss wel heeft. Het proberen waard! Moet je hem wel weeral voor uitdraaien

- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Gregory: http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=518
'k geloof dat Mach V past onder een JCW ophanging, maar das dan ook zo'n vaag merk... 'k zal der mij keer opzetten Johan
't er moet iets bestaan..
'k geloof dat Mach V past onder een JCW ophanging, maar das dan ook zo'n vaag merk... 'k zal der mij keer opzetten Johan

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
onder andere deze carbon JCW vents http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=646
Ook een klinkje in carbon kan me wel bekoren...
Al die ringen zijn veeeeeel te duur vind ik... dat is zo weer gestolen ook e!
trouwens, trop is trop en teveel is teveel!
Eens kijken of ik als dealer nog wat korting kan krijgen én even hopen dat de pond weer wat zakt... lol
Kweet alleen niet hoe je die tankdop plaatst... want bij mijn weten plakt die tankdop-huls op de houder die 'buigt' zeg maar...
Want ik heb geprobeerd m'n zwarte over te zetten, en lukte me niet zonder de angst te hebben weer iets af te breken...
Idd op die site staan ook wel paar mooie carbon stukken die ik wel zie zitten... lol...William Blake schreef:Gregory: http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=518
'k geloof dat Mach V past onder een JCW ophanging, maar das dan ook zo'n vaag merk... 'k zal der mij keer opzetten Johan't er moet iets bestaan..
onder andere deze carbon JCW vents http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=646

Ook een klinkje in carbon kan me wel bekoren...
Al die ringen zijn veeeeeel te duur vind ik... dat is zo weer gestolen ook e!
trouwens, trop is trop en teveel is teveel!

Eens kijken of ik als dealer nog wat korting kan krijgen én even hopen dat de pond weer wat zakt... lol

Kweet alleen niet hoe je die tankdop plaatst... want bij mijn weten plakt die tankdop-huls op de houder die 'buigt' zeg maar...
Want ik heb geprobeerd m'n zwarte over te zetten, en lukte me niet zonder de angst te hebben weer iets af te breken...
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
maar ik zou het niet doen, zou natuurlijk wel beetje wolf in schapenvacht zijn, voor de kenners dan toch
gr remke
greg heb nog een cooper tankdop liggen dat je kan spuitenFred schreef:Ik zou er persoonlijk een rode cooper tankdop op steken. Staat net wat cleaner

gr remke
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
voor ene keer ben ik niet met u mee hoor fred 
kzal wel zien eerst ne zwarte, daarna mss carbon of rood... we'll see...
zoals eerder gezegd, don't overmod... hij moet 'clean' blijven...
cooper tankdopFred schreef:Ik zou er persoonlijk een rode cooper tankdop op steken. Staat net wat cleaner

kzal wel zien eerst ne zwarte, daarna mss carbon of rood... we'll see...

zoals eerder gezegd, don't overmod... hij moet 'clean' blijven...

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja ik weet het, tis wel wat de identiteit van een mcs. Op zich steekt het chroom niet af imo. Maar als je er iets mee wil doen ... Zwart zou te hard overkomen en een rode tankdop ... ik zou het eerst es moeten zien. Een paar rode accenten vind ik erg cool, maar je mag er niet te ver in gaan ...
Het zou wel erg grappig zijn he. Stel je voor dat je er dan nog een mini one badge opkleeft achteraan
.
Het zou wel erg grappig zijn he. Stel je voor dat je er dan nog een mini one badge opkleeft achteraan

Onze sponsors