Grappig om te zien dat iedereen met zijn mini toch weer iets voor elkaar krijgt mooie wagen trouwens.
Nou natuurlijk even kijken hoe het eruit ziet maar volgens mij zal dit erg mooi staan.
Mikkie's Mini - (verkocht)
- mikkie23
- Be Mini
Bericht
Toch maar een kijken voor een show-&-go nummerplaathouder.
Lelijke dingen die nr platen
Thnxx, als ik jouw Mini zie weet ik dat dat zeker goed gaat komenmaus105 schreef:nice gaat echt strak staan!!

Thnxx, Idd, x2..chosenfew106 schreef:Ziet er goed uit, jammer dat er een nummerplaat op moet...
Toch maar een kijken voor een show-&-go nummerplaathouder.
Lelijke dingen die nr platen

Thnxx, en ik hoop dat deze bumper wat rust in de voorkant brengt.... En idd iedereen hier op het forum doet wat aan z'n Mini en krijgt het meestal wel voor elkaar. Zoveel Mini's en toch allemaal zo verschillendIlonat schreef:Grappig om te zien dat iedereen met zijn mini toch weer iets voor elkaar krijgt mooie wagen trouwens.
Nou natuurlijk even kijken hoe het eruit ziet maar volgens mij zal dit erg mooi staan.

Thnxx, Hahaha ja dat vond ik ook al, helemaal zonder die plastic delen...coendek schreef:hahaha ziet er zo los ERG vreemd uit maar op de auto O ZO dik
- mikkie23
- Be Mini
Bericht
) aan het bouwen met m'n pa...
Dus heb weinig tijd voor m'n Mini
Maar misschien eind van de middag ff... Ik houd het ff spannend
Haha dit weekend ben ik bij m'n ouders een tuinhuis (7 bij 4 meterBlont-007 schreef:Ga die bumper eens snel monteren en plaatjes schieten ben heeeeeeeeeel benieuwd

Dus heb weinig tijd voor m'n Mini

Maar misschien eind van de middag ff... Ik houd het ff spannend

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
hahaha leuk tuinhuis, maar sjoe sjoe , die MINI is veel leuker, je neemt gewoon iedere x een lange pauzemikkie23 schreef:Haha dit weekend ben ik bij m'n ouders een tuinhuis (7 bij 4 meterBlont-007 schreef:Ga die bumper eens snel monteren en plaatjes schieten ben heeeeeeeeeel benieuwd) aan het bouwen met m'n pa...
Dus heb weinig tijd voor m'n Mini![]()
Maar misschien eind van de middag ff... Ik houd het ff spannend![]()

- mikkie23
- Be Mini
Bericht
Helemaal mee eens hahaha, maarja ik help m'n pa nu kan hij mij ook weer helpen met monteren van de bumperBlont-007 schreef:hahaha leuk tuinhuis, maar sjoe sjoe , die MINI is veel leuker, je neemt gewoon iedere x een lange pauzemikkie23 schreef:Haha dit weekend ben ik bij m'n ouders een tuinhuis (7 bij 4 meterBlont-007 schreef:Ga die bumper eens snel monteren en plaatjes schieten ben heeeeeeeeeel benieuwd) aan het bouwen met m'n pa...
Dus heb weinig tijd voor m'n Mini![]()
Maar misschien eind van de middag ff... Ik houd het ff spannend![]()

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
mooie cleane bumper zeg, ff een lange lunchpauze nemen joh, zet je em der ff op 

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog niet geplaatst Michael?

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ziet er lekker uit... 
jammer dat die vaders altijd de wildste plannen hebben voor de tuin...
die van mij vind het nodig de vijver te verbouwen... maar ik heb gelukkig wel me velgjes eronder kunnen schroeven
)
morgen foto's??:P

jammer dat die vaders altijd de wildste plannen hebben voor de tuin...

morgen foto's??:P
Onze sponsors