Berthil schreef:Misschien dat ie dan net zo snel wordt als Heks I
Maareh mooie timing, lente/zomer staat voor de deur! Dat gaat genieten worden met open dak (jaloers!). Enige planning wanneer alles binnen en er op zit? Ben benieuwd wat ie op de bank gaat doen.
Er kwamen 3 pakketjes binnen.
-Bosch Aerotwin wissers
-De hoes voor over de MINI voor als ie een paar dagen stil staat
-6 liter vloeibaar goud oftewel Castrol Edge olie
De Powerflex fabriek draait weer op volle toeren (was afgebrand) dus de rubbers worden ook binnenkort weer uitgeleverd. Dan is het alleen nog wachten op de Cravenspeed pulley en dan het spul hopelijk op 29 maart gemonteerd worden...
Het begin is er... Maandag checken of de rest van de onderdelen er ook zijn:
- Cat cam nokkenas besteld
- Cravenspeed pulley + riem besteld
- Setrab oliekoeler
- Gevlochten slangen voor de oliekoeler
- M7 understrut systeem
- GTT Hybride lucht filter voor de org. JCW filter besteld
- Meterconsole voor onderin dashboard
- VDO voltage en olietemperatuurmeter
- Powerflex rubbers besteld
- Oliekoeler adapterplaat
- Castrol Egde olie
- Diverse rubbers, bouten en olietemperatuursensorbesteld
Dan kan er binnenkort weer gesleuteld worden!
Laatst gewijzigd door Peter op 15 mar 2010, 13:26, 2 keer totaal gewijzigd.
coendek schreef:ben echt heel benieuwd of je veel gaat merken van USS van M7.. men zegt op de cabrio een enorm verschil!!
dikke koets!
Thnx!
Ik heb een keer een stuk snelweg (van Eindhoven naar Tilburg) in The Heks I gereden nadat Berthil het USS eronder had gezet. Kon toen wel enigzins verschil merken. De binnenspiegel leek bijvoorbeeld minder te bewegen wat betekend dat de auto minder tordeerd.
Vooral in het stevige bochtenwerk zou het strakker moeten zijn.
Begin juni weet ik het want dan zijn we (Werner, Cora, Jannie en ik) een weekje naar Austria geweest! Daar zijn bochten genoeg...
Vanmorgen samen met Wener het e.e.a. voor kunnen bereiden om de oliekoeler aan te kunnen sluiten op de oliekoeleradapterplaat. Deze gaat bij Beek geplaatst worden tesamen met de nokkenas en pulley.
Een paar piccies:
Bij terugzetten van de bumper alleen vergeten de buitentemperatuursensor weer aan te sluiten. Het is nu dus continu -40 graden.....