Fre's MCS Clubman: announcement
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lap weeral vertraging ... Clubman wordt verwacht tussen 15 januari/ eind januri
. Ik zou er toch niet veel mee zijn aangezien ik dan in de examenperiode zit, maar toch ... wachten
. Ik zou niet mogen klagen, ik sta niet te voet, maar weten dat die mini besteld is en weten dat het nog een tijdje zal duren is gewoonweg frustrerend.
Deze week achter charlien gereden met haar mini, wat een vette bak is dat toch (sorry dat ik het ff zelf zeg, maar ik was er trots op. En zeker aangezien ik er anders nooit zelf zo kon gaan naast rijden langs de autosnelweg, ik heb wel het hele eind zitten staren ...). Het doet me alleen meer en meer verlangen naar die clubman

Deze week achter charlien gereden met haar mini, wat een vette bak is dat toch (sorry dat ik het ff zelf zeg, maar ik was er trots op. En zeker aangezien ik er anders nooit zelf zo kon gaan naast rijden langs de autosnelweg, ik heb wel het hele eind zitten staren ...). Het doet me alleen meer en meer verlangen naar die clubman

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht

Aan de achterkant lijkt niets verandert?
Eerste pics van de facelift, good thing i didn't waited ... Oude bumpert is mooierFred schreef:De bumper zou wat cleaner worden, geen idee wat ze daarmee bedoelen. Wsl iets zoals de "verandering" aan de jcw bumper. Ik heb ook ergens iets opgevangen van LED achterlichten ... Erg veel zal er wel niet gebeuren, wat nieuwe uitrustingspaketten en opties wsl. Kan me eerlijk gezegd weinig boeien.GeoBem007 schreef:Er zijn veranderingen op til voor maart 2010 maar de echte facelift komt er in september 2010..
Geen idee wat de veranderingen zijn voor de looks.. Maar het is en blijft een facelift hé, geen 'nieuwe'
Mini is retro ... gebaseerd op een ouwe knar, dus imo hoe ouder ze eruit zien hoe beter. Ware mijn mini een S'je geweest dan was er wsl geen sprake van vernieuwing ...

Aan de achterkant lijkt niets verandert?

- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Balen voor je!
Maar geduld is een schoon woord maat
Als je hem hebt spring je es binnen in kortrijk?
Kunnen we ff meten.
Gr
Maar geduld is een schoon woord maat

Als je hem hebt spring je es binnen in kortrijk?
Kunnen we ff meten.
Gr
Onze sponsors