Ziet er nog steeds zeer strak uit Steven!

BBK gaat spijtig weg, in de plaats zal de jcw komen want het is niet te doen met de flikken. Ik woon in Kraainem, daar is het geen probleem.. Maar waar ik werk, daar komen ze elke dag 3 a 4keer controleren, aangevraagd door de gemeente Overijse omdat er zoveel inbraken zijn.sharpsafer schreef:Wat een kloot zakken die fl*kken hier...
Van welke streek ben je?
Hier bij ons in het kortrijkse valt het allemaal goed mee, ze kijken alleen op getinte ruiten vooraan.
Wel als je die BBK weg doet...let me know!
Ofwel koop je een Bastuck met E-keuring...ff je oem veren eronder (ik heb er ook nog liggen om te gebruiken mocht je geen meer hebben) of je Kw laten keuren! en de BBK wisselen en keuren die handel!
Ben je road legal!
Ik heb het ook zo gedaan, ze kunnen mij nergens oppakken nu!
Succes verder!
snans schreef:normaal kan je bij BMW/MINI wel het nodige attest aanvragen voor je uitlaat.
jammer van de rest, maar je weet welk risico je neemt als je allerlei wijzigingen/mods aanbrengt.
Zelf vind ik het best een goeie zaak dat ze meer en strenger controleren.
het wordt er een stuk veiliger door op de weg, al die sjonnie bakken met goedkope nepbrol tuning rotzooi...
Er zijn zat goedgekeurde spullen te koop, waarbij je de nodige attesten bijgeleverd krijgt.
Laat je KW gewoon keuren en dat probleem is al opgelost!!!!Steven schreef:snans schreef:normaal kan je bij BMW/MINI wel het nodige attest aanvragen voor je uitlaat.
jammer van de rest, maar je weet welk risico je neemt als je allerlei wijzigingen/mods aanbrengt.
Zelf vind ik het best een goeie zaak dat ze meer en strenger controleren.
het wordt er een stuk veiliger door op de weg, al die sjonnie bakken met goedkope nepbrol tuning rotzooi...
Er zijn zat goedgekeurde spullen te koop, waarbij je de nodige attesten bijgeleverd krijgt.
Stoptech & Kw is toch geen goedkope brol hé
Sven schreef:Wat het kromme is..... door die remmen wordt de wagen juist alleen maar veiliger...
Waarom mag het dan niet??
Onze sponsors