Steven - Mini Cooper S - R56 - VERKOCHT

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2010, 19:05

Te gek voor woorden toch. Ik zou zelf eerst ook proberen om steeds even om te wisselen.

Ziet er nog steeds zeer strak uit Steven! :wink:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2010, 19:13

hij kon het zeker niet hebben dat je grotere remmen had als de zijne :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Steven
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 mar 2010, 21:06

sharpsafer schreef:Wat een kloot zakken die fl*kken hier...
Van welke streek ben je?
Hier bij ons in het kortrijkse valt het allemaal goed mee, ze kijken alleen op getinte ruiten vooraan.
Wel als je die BBK weg doet...let me know!
Ofwel koop je een Bastuck met E-keuring...ff je oem veren eronder (ik heb er ook nog liggen om te gebruiken mocht je geen meer hebben) of je Kw laten keuren! en de BBK wisselen en keuren die handel!
Ben je road legal!
Ik heb het ook zo gedaan, ze kunnen mij nergens oppakken nu!

Succes verder!
BBK gaat spijtig weg, in de plaats zal de jcw komen want het is niet te doen met de flikken. Ik woon in Kraainem, daar is het geen probleem.. Maar waar ik werk, daar komen ze elke dag 3 a 4keer controleren, aangevraagd door de gemeente Overijse omdat er zoveel inbraken zijn.

Dus ja, kvind het echt k*t maar de remmen moeten weg :cry:

Aan allen: bedankt voor de steun, het doet echt pijn want de Mario heeft zo'n prachtige Mini gebouwd en ik vind het echt zo'n zonde dat ik hem moet afbreken door de flikken :cry:

Weet iemand als je bij BMW een attest kan krijgen voor een jcw uitlaat? Dat zou me al verder helpen >)
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mar 2010, 22:15

normaal kan je bij BMW/MINI wel het nodige attest aanvragen voor je uitlaat.

jammer van de rest, maar je weet welk risico je neemt als je allerlei wijzigingen/mods aanbrengt.
Zelf vind ik het best een goeie zaak dat ze meer en strenger controleren.
het wordt er een stuk veiliger door op de weg, al die sjonnie bakken met goedkope nepbrol tuning rotzooi...

Er zijn zat goedgekeurde spullen te koop, waarbij je de nodige attesten bijgeleverd krijgt.
Steven
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 mar 2010, 23:08

snans schreef:normaal kan je bij BMW/MINI wel het nodige attest aanvragen voor je uitlaat.

jammer van de rest, maar je weet welk risico je neemt als je allerlei wijzigingen/mods aanbrengt.
het wordt er een stuk veiliger door op de weg, al die sjonnie bakken met goedkope nepbrol tuning rotzooi...

Er zijn zat goedgekeurde spullen te koop, waarbij je de nodige attesten bijgeleverd krijgt.

Stoptech & Kw is toch geen goedkope brol hé :P
dangixxer
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

19 mar 2010, 23:26

Steven schreef:
snans schreef:normaal kan je bij BMW/MINI wel het nodige attest aanvragen voor je uitlaat.

Stoptech & Kw is toch geen goedkope brol hé :P
Laat je KW gewoon keuren en dat probleem is al opgelost!!!!
sscooper
4 op een rij!
4 op een rij!

20 mar 2010, 01:17

dit is wel zuur voor jou :cry: echt zonde dat die flikken je hebben tegengehouden... :(

je kan die Kw toch laten keuren op geometriekeuring want die zijn Gocca?

voor de JCW uitlaat weet ik niet.. denk wel dat Bmw een papier ervan kan geven... ga er ook eens voor horen want heb er net 1 gestoken...

hopelijk is alles snel ok en in orde

ciao
Afbeelding
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mar 2010, 01:25

Wat het kromme is..... door die remmen wordt de wagen juist alleen maar veiliger... :?

Waarom mag het dan niet??

Zelfde voor het onderstel; dit is vele maten beter dan stock, alleen over de hoogte kun je dan discussieren :lol:

Succes man, feit; het is en blijft mooi klote! :mad:
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mar 2010, 08:49

Sven schreef:Wat het kromme is..... door die remmen wordt de wagen juist alleen maar veiliger... :?

Waarom mag het dan niet??

je kan een op en top veilig product hebben, wat een flinke meerwaarde is voor de algemene veiligheid van je wagen. Echter als deze door onbevoegde mensen gemonteerd worden, kan het nét zeer onveilig worden.

Vandaar vraagt de belgische overheid om dergelijke spullen door een erkend vakman te laten plaatsen. de attesten dienen dan als bewijs. Er is een site waar heel duidelijk op staat wat kan en niet kan.

http://www.how2tune.be/

je moet het wat zien zoals elektriciteit in je huis. als je totaal niet weet hoe dat werkt en waar je op moet letten, dan creëer je ook heel onveilige situaties. Dergelijke klussers moeten tegen zichzelf beschermd worden :wink:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mar 2010, 15:13

Dus als Steven de remmen laat plaatsen door een garage, dan kan het wel?? Dan zou ik dat doen toch?

Maar volgens mij ligt het niet zo simpel :? ?
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mar 2010, 17:02

Voor een uitlaat is een e-keur voldoende en met de KW moet je wel door de keuring geraken.

JCW remmen geraken ook door de keuring, dus.. :)
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mar 2010, 17:35

de kw moet je in principe laten steken door een erkende monteur waarvan je dan een plaatsingsattest van krijgt, mijn coendek veren heb ik ook laten plaatsen met zo een attest. de uitlaat zal ook wel zoiets zijn denk ik.
de stoptech krijg je op geen enkel mogelijke manier door een keuring :cry:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mar 2010, 17:56

De politie is je beste vriend :s.
Afbeelding
Steven
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 mar 2010, 22:06

Spijtig dat de Mini binnenkort niet zo laag meer zal staan :cry: En dan nog ook dat de bbs'kes eraf moeten, samen met de stoptech :'( :'(

Hopelijk kan ik in de toekomst de bbk er terug opsteken en de auto dan weer mooi laag zetten..

Zo veel miserie.. Allemaal dankzij één stomme f*cking k*t kl*te flik :''O

Afbeelding
Steven
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Steven - Mini Cooper S R56 - Motorprobleem

13 apr 2010, 19:02

Heb een klein probleempje... Vanmorgen ging de Mini nog perfect, bolde echt heel goed!

En dan deze namiddag gaan tanken bij een minder bekend merk en nu gaat de Mini niet meer echt in toeren.. :?

Zou er nu een probleem zijn met de motor of kan dat echt te maken hebben met de benzine? Tis nochtans zoals gewoonlijk Super 98 dak getankt heb..

Iemand een idee??? :cry:

Groetjes,

Steven

Terug naar “Show your ride”