Rob ik was vandaag bij Van Poelgeest, zag je zwarte JCW niet staan maar de rode stond er inmiddels wel. Goed dat je voor de zwarte bent gegaan, de rode had 17 inch zwarte crownspokes en geen JCW kuipen. :D
Gisteren is ons lieve prinsesje Isis Yara overleden.
Isis is 21 januari 2008 2 maanden te vroeg geboren en heeft ontzettend veel tegenslagen gehad. Ondanks alles bleef ze, op haar momenten, lachen. Ze heeft geknokt voor wat ze waard was, maar heeft helaas de strijd verloren.
Isis is nooit bij ons thuis geweest, maar heeft haar hele leventje in het ziekenhuis gewoond. Het eerste jaar op de kinder IC, daarna op de kinderafdeling van het VU. De afgelopen tijd ging het de goede kant op, en is ze 2 november jl. zelfs verhuisd naar De Biezenwaard (kinderhospice) in Uithoorn. Helaas van korte duur. Vorige week heeft Isis het RS-virus opgelopen en kreeg ze darnaast nog een zware infectie. Dinsdagavond is ze weer opgenomen op de IC. Woensdagochtend ging het zo slecht met haar, dat we besloten hebben de behandeling te stoppen. Om 14.30uur is Isis overleden.
Isis wordt woensdag 30 december om 14.45uur begraven op de Nieuwe Oosterbegraafplaats in Amsterdam. Iedereen die wil komen is welkom...
Zoals ik je al PBde wens ik jou en je gezinnetje enorm veel sterkte toe de komende tijd. Een nachtmerrie om je kind te verliezen. Isis ziet er op de foto's heel gelukkig uit en weet dat ze een lieve papa en mama en lieve broertjes had.
Ik wens jullie alle geluk voor de toekomst en dat 2010 dan toch ook voor jullie een gelukkig en gezond jaar mag zijn zonder de zorgen van een ziek kindje.
Damn guys.......harde werkelijkheid. Gecondoleerd bij deze en wens jullie met het hele gezin heel veel sterkte. Dat 2010 vooral jullie toch veel plezier, geluk en gezondheid mag brengen..........met een toekijkend oogje
Hey Rob, tja hier wordt je wel even stil van en wat moet je dan eigenlijk schrijven he. Zo'n jong leventje en eigenlijk nog zoveel voor zich maar dat mocht hlaas niet zo zijn.
Het is momenteel inderdaad wel een tijd dat het RS-virus door kan zetten en dat dit haar fataal is geworden is erg triest. (Ik ben zelf project manager van verschillende medicijnen en werk momenteel ook aan medicatie tegen het RSV. Dit soort gebeurtenissen geeft altijd weer een extra stimulans om zo'n middel zo goed en snel mogelijk te ontwikkelen en op de markt te krijgen).
Daarnaast sta ik op het punt om ieder moment weer vader te worden van ons derde kindje. Ik moet er dan ook niet aan denken om zoiets mee te maken.
Ik wens jou en je gehele family veel sterkte in deze dagen dat je des te meer van je gezin moet genieten!!!!