Mini Poeper... Clubman & Classic!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Druk, druk en druk... Bovendien wordt ik moe van dezelfde vragen die telkens voorbij komen.mushrop schreef:Waar ben je geweest man? Je was niet zo aktief meer de laatste maanden..

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Een One 55kw, wat een traag hok!
Inmiddels staat mijne alweer voor de deur met twee kleine mods in kofferbak. Aan voorzijde is bumper nog helemaal clean. Kenteken gaat niet in houder, wordt ook niet geschroefd maar direct op bumper geplakt.

Een One 55kw, wat een traag hok!
Inmiddels staat mijne alweer voor de deur met twee kleine mods in kofferbak. Aan voorzijde is bumper nog helemaal clean. Kenteken gaat niet in houder, wordt ook niet geschroefd maar direct op bumper geplakt.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Na onze laatste zwarte (zelfstandige) mega mod, heb ik vandaag toch maar weer een klein modje geinstalleerd...

Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 25 nov 2011, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
TE KOOP
ik vind het heel jammer om deze mooie en fijne auto weg te doen, maar voor mijn dagelijks gebruik te klein. Opvolger zal een auto zijn met meer ruimte en een trekhaak. Nee, geen gezinshok!
Ik zal een tekoop topic aanmaken.
ik vind het heel jammer om deze mooie en fijne auto weg te doen, maar voor mijn dagelijks gebruik te klein. Opvolger zal een auto zijn met meer ruimte en een trekhaak. Nee, geen gezinshok!

Ik zal een tekoop topic aanmaken.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Classic blijft en opvolger wordt waarschijnlijk ook Brittisch, ik wil een auto om een tandemasser te kunnen trekken.
Ben alleen nog niet helemaal uit over de vraagprijs. Compleet of geslacht in basic uitvoering...? In zomer setup is de auto zo gaaf hè!
Ben alleen nog niet helemaal uit over de vraagprijs. Compleet of geslacht in basic uitvoering...? In zomer setup is de auto zo gaaf hè!
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 11 feb 2012, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors