Je bent echt erg oud aan het worden dat je dit "Vette Spul" allemaal vergeet.
Harmar goes ..........
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Harrie toch...
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha right...ik spam altijd al een paar pagina's voordat ik iets ga kopen en jij "vergeet" gewoon je halve auto...Coolthe blue lobster schreef:Harrie toch...![]()
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
mooie bak! Goed bezig Harry! 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- HK
- Volledig MINI minded!

Bericht
Van mij hoeft het niet zonodig, terwijl ik wel SYR van anderen bijna altijd volg.
, maar ja je zwicht door de enorme druk. 
Ik bel je nog wel even.
Hier komt ie dan. Genomen in Wales, toen we dit jaar, op doorreis waren naar Ierland (een aanrader)

Iedereen bedankt voor de leuke/mooie reacties.
Dit zijn alleen de veren. Dat geeft een verlaging van ongeveer 3cm.PepperWhite schreef:
Zijn dat alleen veren ? Of een schroefset ?
Ik vind de badges bijzonder goed geslaagd. Levert ook leuke reacties op.Ragnar schreef:en weer blij om te zien dat iemand van mij wat op zijn auto heeft zitten
Deze "update" is naar aanleiding van wat Jbcola poste; "moet hier geen update komen?"GreyCooperS schreef: haha right...ik spam altijd al een paar pagina's voordat ik iets ga kopen en jij "vergeet" gewoon je halve auto...Cool
Van mij hoeft het niet zonodig, terwijl ik wel SYR van anderen bijna altijd volg.
We zijn van plan het weekend voor Kerst, Brugge onveilig te maken.jbcola schreef:Moet je binnenkort eens komen showen!!
Ik bel je nog wel even.
Yep. Maar speciaal voor jou ...........Fred schreef: hebbie daar geen totaalplaatje van? Vergeten zeker?
Hier komt ie dan. Genomen in Wales, toen we dit jaar, op doorreis waren naar Ierland (een aanrader)

Iedereen bedankt voor de leuke/mooie reacties.
Onze sponsors