Chili Red JCW: Verkocht & nieuw speeltje p.14

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 mei 2013, 00:43

boris_brznjef schreef:stiekem is ie toch gebleven dus :) de liefde is nog niet voorbij
Ja tis zo moeilijk om afscheid te nemen maar langs de andere kant heb ik ook niemand gehad die interesse had :)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

14 mei 2013, 07:36

graag wat betere foto's want wil de diffuser wel is wat beter zien icm de jcw spoiler :wink:
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 mei 2013, 23:46

speedy schreef:graag wat betere foto's want wil de diffuser wel is wat beter zien icm de jcw spoiler :wink:
Zal er betere maken ;)
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Chili Red JCW: Verkocht & nieuw speeltje p.14

22 jun 2013, 01:17

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

22 jun 2013, 08:48

goed gekeurd ! 8)
vertel je ervaring
Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

22 jun 2013, 08:54

Prachtig apparaat! Ben ook wel benieuwd naar je ervaringen...
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

22 jun 2013, 09:34

is dit de 265 pk of 250 pk versie en heeft die een cup onderstel ?
Ik zou van de nieuwe types gelijk al die gekleurde lijntjes overal afhalen ....
Afbeelding
froobje
Mod virus alert!
Mod virus alert!

22 jun 2013, 12:51

Hej jonges, als jullie mij in de toekomst nog vragen willen stellen ivm de megane stuur dan berichtje via facebook: Jonas Van Gilbergen.

Dit is de 250 met cup onderstel. Ik heb de wagen nu net een week en ik moet zeggen, wat een ongelofelijke bak is dit! Het is toch wel een heel andere wagen als de mini. De mini was leuk, zeeeer leuk en knap. Maar de megane zijn baanligging (Ik heb nu wel yoko ad08 semi-slicks opliggen) is ZOT ZOT ZOT. De limiet van deze wagen ligt heel erg ver. Het stuur voelt zo precies aan en bochten nemen gaat zo vlot met deze wagen. Dan de remkracht van deze wagen is schitterend, en dan spreken we nog niet over circuit-gerichte remblokken. Ik rem nu met de standaard blokken. Ik moet er wel bij zeggen dat ik op de mini geen bbk had.

Dan het verschil met een 2.0l tegenover een 1.6. De megane heeft nu nog standaard software. Het grote verschil is dat de megane echt blijft doorgaan tot tegen de begrenzer. Hoog in toeren heb je heel veel kracht en onderin heb je lekker veel koppel en dit in elke versnelling.

In de week is men kameraad mee gaan rijden. Hij heeft de focus rs( stage 3 met 400 pk) en zei zelf: qua baanligging en remkracht is de megane de betere wagen, natuurlijk heeft hij veel meer power en de rijsensatie in een focus rs is natuurlijk geweldig.

Het enige kleine minpuntje aan de megane vind ik persoonlijk het geluid. Maar hier valt natuurlijk altijd wel iets aan te doen :).

Ik heb heel veel plezier gehad aan de mini en moest ik er niet zoveel prullen mee krijgen had deze wagen nog zeker 2 jaar gebleven. Zolang hij rijd is mini een schitterende wagen! Maar ik ben wel blij dat ik hem ingeruild heb voor de megane nu!

Als er mensen zijn die interesse hebben om een megane rs cup aan te schaffen en nog vragen hebben. Contacteer me dan via fb. Dan krijg je altijd antwoord!

Ik wens iedereen nog veel mini plezier en miss dat ik de vrouw later nog wel een mini kan verkopen :D

Terug naar “Show your ride”