De Rode Raket

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2011, 14:03

Kentekenplaat verpest die hele auto helaas..
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2011, 14:07

Laat je die er toch gewoon af.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2011, 15:46

YorkPower schreef:Combo shoot met een schoon vrouwke!
Boooooo! Ik wil tetten zien :mrgreen:
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2011, 15:52

:s :mrgreen:
YorkPower
Be Mini
Be Mini

04 feb 2011, 16:42

mini cabrio schreef:Mooie foto's zo man!!! :icon_top: zijn 2 heel leuke wagentjes zo... :lol:

trouwens wel een tip (kan aan mij / mijn computer liggen) maar als je de volgende keer foto's upload in het forum, kan je ze beter en makkelijker onder elkaar zetten ipv naast elkaar... nou word de pagina zo breed, en moet ik ' moeite' doen om die mooie foto's te bekijken, terwijl je anders gewoon lekker naar beneden kan scrollen... :oops: :P :lol: :mrgreen: :P
Ik heb het aangepast voor jou :) ligt denk ik aan de browser die je gebruikt, bij mij staat alles onder elkaar :D
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2011, 16:43

Deniz schreef:Kentekenplaat verpest die hele auto helaas..
idd, ik vind dat altijd zo storend... stelletje knurften wel bij Alfa... hoe lang gaan ze dat nog volhouden die platen zo plaatsen...

mooie bak verder, vind het wel wat... 8)
Laatst gewijzigd door Adrenalin Junkie op 04 feb 2011, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

04 feb 2011, 16:43

Fred schreef:
YorkPower schreef:Combo shoot met een schoon vrouwke!
Boooooo! Ik wil tetten zien :mrgreen:
Next time ;-) nee.. dat mag niet.. want dan moet er een kinderslot op de site :cry: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

04 feb 2011, 16:44

Adrenalin Junkie schreef:
Deniz schreef:Kentekenplaat verpest die hele auto helaas..
idd, ik vind dat altijd zo storend... stelletje knurften wel bij Alfa... hoe lang gaan ze dat nog volhouden die platen zo plaatsen...

Mja, ze kunnen het moeilijk in hun rooster zetten he... (alhoewel er een "Premium" merk is dat denkt dat nummerplaten in het rooster horen..) Ik vind het wel leuk zo.. een beetje eigen :wink:
Afbeelding
Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

04 feb 2011, 16:47

peter schreef:Zoiets Speedy!?

Dit is pas een Bella Guilletta; 235pk, Bose, glazen pui, dikke Brembo's
, 18", het hele boekje... Kostte ruim boven de 40.000 euro.

Beetje donkere foto.
Afbeelding
Dat is dan ook een QV... en die velgen zijn werkelijk prachtig!
Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2011, 18:05

ik vind het ook wel lekker anders, die plaat aan de zijkant.

Maar goed; het gaat hier om de MINI en niet om Alfa's.. :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

28 feb 2011, 17:52

Hmm..

Vandaag de MINI gewassen en er zat een verrassing op...
Weer één of andere persoon dat niet op een normale manier een deur kan openen, laat staan kan uitstappen zoals het hoort...
En blijkbaar had de persoon in kwestie ook nog nooit gehoord van respect voor ander mans materiaal.
Resultaat: Afbeelding

Kosten: Morgen heb ik de offerte, allesinds, de deur gaat sowieso mee gespoten moeten worden. Franchise kost ons 500 euro en de reparatie zal daar wel over gaan.. Gelukkig hebben we nog 1 gratis franchise staan maar ik had die liever voor iets anders gebruikt gezien dan dit onnozel ding!

En natuurlijk was er weer niemand die het gezien heeft of niemand die erop kwam om een papiertje met nummerplaat andere onder mijn ruitenwisser te steken.. En ik parkeer me altijd zo goed mogelijk van andere af.. Als het kan sta ik alleen ofzo... Pffff
Afbeelding
Afbeelding
thavipah
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 feb 2011, 17:59

Als de lak er niet af is (al lijkt het wel zo) kan het misschien ook met uitdeuken zonder spuiten. Ik heb laatst een Passat van een medewerker laten doen en ik was 70 euro per deuk kwijt.
YorkPower
Be Mini
Be Mini

28 feb 2011, 18:09

thavipah schreef:Als de lak er niet af is (al lijkt het wel zo) kan het misschien ook met uitdeuken zonder spuiten. Ik heb laatst een Passat van een medewerker laten doen en ik was 70 euro per deuk kwijt.
Moet sowieso gespoten worden, lak is er inderdaad ook af (echt hard met zijn deur er tegen gezeten)... En vermits het zo dicht is bij de deur moet de deur mee gespoten worden om geen kleurverschil waar te nemen :(
Afbeelding
Afbeelding
Gryphes
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

28 feb 2011, 18:16

Zou niet verbaast zijn dat dit met opzet is gebeurt, want je moet wel verschrikkelijk hard slaan om de lak erbij mee te nemen.
YorkPower
Be Mini
Be Mini

28 feb 2011, 18:24

Gryphes schreef:Zou niet verbaast zijn dat dit met opzet is gebeurt, want je moet wel verschrikkelijk hard slaan om de lak erbij mee te nemen.
Denk ik ook :( Maar ik sta altijd alleen... Of ik parkeer me ver van anderen naast een muur/omheining.. Pff
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”