good call! nice to have something differentSepp schreef:Thanks! Yes they stay beautiful, but a little bit been there done thatSportspack Mark schreef:I love the S Spokes!![]()
Any MINI from 2001 drives on S-Spokes. Good for winter setup.
These same S-Spokes I had under my 1st MINI Cooper (summer setup), under my 2nd Cooper S (as winter setup)
and now under my 3rd MINI Cooper (as winter setup). So time for something different
Sepp & Ester: Nieuw modje. Rara wat is het? Pag.15
- Sportspack Mark
- Be Mini
Bericht

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Yes!! We hebben hem weer terug!!
Gistermiddag laat kon ik hem ophalen bij onze MINI-dealer. Hij heeft 2 weken in Frankrijk gestaan. De Franse MINI-dealer heeft hem gerepareerd en daarna is hij op transport gegaan naar onze MINI-dealer in Nederland. Die hebben alles nog eens gecontroleerd, ook op andere storingen gecheckt en er uitgebreid mee proefgereden. Als ik het goed heb begrepen was er een gasklep die de nokkenastiming bepaalt kapot, waardoor de motor in noodloop gaat en er niet meer normaal mee te rijden valt. Na enkele weken daarvoor een nieuwe cylinderkop, daarna olielekkage, nieuwe multiriem en nu die gasklep hopen we nu eindelijk weer eens van onze MINI te kunnen genieten zonder dat ie ons steeds motorisch in de steek laat.
We zullen zien. Voelt in ieder geval weer goed om hem terug te hebben en hij rijdt en klinkt nu prima
Vervangen cylinderkop enkele weken geleden:

Zie hem liever zo

Gistermiddag laat kon ik hem ophalen bij onze MINI-dealer. Hij heeft 2 weken in Frankrijk gestaan. De Franse MINI-dealer heeft hem gerepareerd en daarna is hij op transport gegaan naar onze MINI-dealer in Nederland. Die hebben alles nog eens gecontroleerd, ook op andere storingen gecheckt en er uitgebreid mee proefgereden. Als ik het goed heb begrepen was er een gasklep die de nokkenastiming bepaalt kapot, waardoor de motor in noodloop gaat en er niet meer normaal mee te rijden valt. Na enkele weken daarvoor een nieuwe cylinderkop, daarna olielekkage, nieuwe multiriem en nu die gasklep hopen we nu eindelijk weer eens van onze MINI te kunnen genieten zonder dat ie ons steeds motorisch in de steek laat.
We zullen zien. Voelt in ieder geval weer goed om hem terug te hebben en hij rijdt en klinkt nu prima
Vervangen cylinderkop enkele weken geleden:

Zie hem liever zo

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo, dit had ik even gemist. Jullie auto was dus stuk tijdens MU! Da's best balen, zeg. Goed om te lezen dat alles nu weer in orde is en je de auto terughebt.
En inderdaad nu weer genieten van je mooie MINI
!

En inderdaad nu weer genieten van je mooie MINI

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Eindelijk weer terug. Toch geen andere motor gekregen...
Als er aan gesleuteld wordt, volgen er meestal andere dingen achteraan. Zo worden wel de zwakke punten er uit gehaald.
Eerst maar weer wassen en genieten ervan.
Als er aan gesleuteld wordt, volgen er meestal andere dingen achteraan. Zo worden wel de zwakke punten er uit gehaald.
Eerst maar weer wassen en genieten ervan.
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eensch!Cannuccia schreef:Hè wat fijn dat ie er weer is![]()
En dat ie nu maar weer probleemloos mag blijven rijden!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Lekker genieten!Cannuccia schreef:Hè wat fijn dat ie er weer is![]()
En dat ie nu maar weer probleemloos mag blijven rijden!

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
welkom terug , snel weer terug naar het genieten.
Heb er geen verstand van maar het klinkt als allemaal aan elkaar gerelateerde problemen en mijn ervaring is dat als je dan eenmaal de gifbeker hebt leeggedronken en de oorzaak en alle bij-effecten ook hebt verholpen, je weer helemaal fris de weg op kan.
Heb er geen verstand van maar het klinkt als allemaal aan elkaar gerelateerde problemen en mijn ervaring is dat als je dan eenmaal de gifbeker hebt leeggedronken en de oorzaak en alle bij-effecten ook hebt verholpen, je weer helemaal fris de weg op kan.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Tja het rare is zodra we onze MINI weer terug hebben zijn we er weer verliefd op, ook al laat ie ons de laatste tijd in de steek. Het vertrouwen in het motorblok moet groeien. De komende maanden zullen we zien of problemen uitblijven of dat dit zo doorgaat.Koenv schreef: goede gevoel bij de auto ook al weer terug?

- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Onze sponsors