Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 nov 2011, 11:50

haha de MINI is toch goed belicht? Of zie ik dat echt verkeerd?

Valt vast aan te fotoshoppen denk ik als dat echt moet...

En de stoep kan op foto 1 wel weggecropt worden denk ik... :wink:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
jbcola
Brugse zot

24 nov 2011, 11:51

Stuur me es effe het origineel door als je wilt :wink:
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 nov 2011, 11:53

jbcola schreef:Stuur me es effe het origineel door als je wilt :wink:
Done! (naar je telenet)
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 nov 2011, 12:24

De 2e, daar valt het minder op dat ie nogal hoog staat..
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2011, 12:41

Nice, de carbon scoop 8)

En stiekem vind ik die JCW wing voor de Coupe wel erg gaaf :oops:
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2011, 12:45

dikke ride Greg, maar neem alsjeblieft geen DL's. Dat staat echt niet op een Coupe (eigenlijk op geen enkele MINI)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MiniBen
4 op een rij!
4 op een rij!

24 nov 2011, 12:56

mushrop schreef:(eigenlijk op geen enkele MINI
:klap
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

24 nov 2011, 12:57

MiniBen schreef: :klap
X2 :mrgreen:
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
jbcola
Brugse zot

24 nov 2011, 12:58

Check meel :D
YorkPower
Be Mini
Be Mini

24 nov 2011, 13:04

mushrop schreef:(eigenlijk op geen enkele MINI)
Je bedoelt waarschijnlijk dat je alleen op een MINI DL kan zetten en dat dat op geen enkele andere auto staat? Want DL vind ik nu eens echt uniek aan MINI en dat maakt ze net zo veel meer retro! Maar het staat denk ik het best van al op de andere modellen dan de Coupé en de Roadster want die zijn minder retro.. Maar het is een persoonlijke keuze en op een MINI staan DL echt super volgens mij :D
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2011, 13:05

Dennisvdh schreef:
MiniBen schreef: :klap
X2 :mrgreen:
op een classic zijn ze cool, maar op een New MINI vind ik het geen gezicht. Maar ieder z'n ding hoor. :wink:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
MiniBen
4 op een rij!
4 op een rij!

24 nov 2011, 13:08

Het geeft nog die agressieve toets aan de MINI die je in de achteruitkijkspiegel aan 200 per uur ziet komt afstomen >) :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2011, 13:09

YorkPower schreef:
mushrop schreef:(eigenlijk op geen enkele MINI)
Je bedoelt waarschijnlijk dat je alleen op een MINI DL kan zetten en dat dat op geen enkele andere auto staat? Want DL vind ik nu eens echt uniek aan MINI en dat maakt ze net zo veel meer retro! Maar het staat denk ik het best van al op de andere modellen dan de Coupé en de Roadster want die zijn minder retro.. Maar het is een persoonlijke keuze en op een MINI staan DL echt super volgens mij :D
nee, ik bedoel echt dat ik DL's op een New MINI ontzettend NIET mooi vind. Nogmaals, op een classic vind ik het stoer, maar op een New MINI.... :''O

Let wel; da's mijn persoonlijke mening he!

@Ben: daar had ik geen DL's voor nodig... :lol:

Afbeelding

:mrgreen:

Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

24 nov 2011, 13:22

Maar die MINI heeft ook 0,0 retro gehalte :D das een sportbak ;) Daarop horen inderdaad geen DL maar er zijn veel MINI's die wel retro gaan en daar horen dan wel weer de DL bij..
Het hangt af van de persoonlijke voorkeur, in combinatie met xenon lampen vind ik het sowieso al een beetje vreemder ;) Maar op de mijne zou ik het ook nog wel graag zien staan.. Al is het maar om al die mensen van het linker rijvak weg te flashen :D
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 nov 2011, 13:33

Hangt af van de look die je nastreeft

Ik vind DL antisportief en toen ik dus wat doordreef in mn mods heb ik de DL's er ook direct afgetrokken.

DL zijn wel aardig als je niet teveel poespas hebt uitgehaald met je MINI, hebje dat wel en is ie behoorlijk snel/sportief moeten ze er imho vanaf

Terug naar “Show your ride”