Valt vast aan te fotoshoppen denk ik als dat echt moet...
En de stoep kan op foto 1 wel weggecropt worden denk ik...

Done! (naar je telenet)jbcola schreef:Stuur me es effe het origineel door als je wilt
X2MiniBen schreef:
Je bedoelt waarschijnlijk dat je alleen op een MINI DL kan zetten en dat dat op geen enkele andere auto staat? Want DL vind ik nu eens echt uniek aan MINI en dat maakt ze net zo veel meer retro! Maar het staat denk ik het best van al op de andere modellen dan de Coupé en de Roadster want die zijn minder retro.. Maar het is een persoonlijke keuze en op een MINI staan DL echt super volgens mijmushrop schreef:(eigenlijk op geen enkele MINI)
op een classic zijn ze cool, maar op een New MINI vind ik het geen gezicht. Maar ieder z'n ding hoor.Dennisvdh schreef:X2MiniBen schreef:
nee, ik bedoel echt dat ik DL's op een New MINI ontzettend NIET mooi vind. Nogmaals, op een classic vind ik het stoer, maar op een New MINI....YorkPower schreef:Je bedoelt waarschijnlijk dat je alleen op een MINI DL kan zetten en dat dat op geen enkele andere auto staat? Want DL vind ik nu eens echt uniek aan MINI en dat maakt ze net zo veel meer retro! Maar het staat denk ik het best van al op de andere modellen dan de Coupé en de Roadster want die zijn minder retro.. Maar het is een persoonlijke keuze en op een MINI staan DL echt super volgens mijmushrop schreef:(eigenlijk op geen enkele MINI)