Snieze's R53 272PK
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Waarom geen nieuwe oliepomp?
Vind het een beetje dom om die niet te steken nu je toch achter de poullie bezig bent. Is tenslotte ook 1van die belangrijke deeltjes...
Vind het een beetje dom om die niet te steken nu je toch achter de poullie bezig bent. Is tenslotte ook 1van die belangrijke deeltjes...
- Snieze
- Mod virus alert!
Bericht
Ik hoop morgen, ga er morgen heel de dag aan werken.
Alleen nu op laatste moment die oliepomp nog besteld bij dealer en is met beetje geluk ook morgen nog binnen..
Zat alleen te klooien om die krukaspoelie erop te krijgen, ff kijken of ik daar een langere bout voor kan vinden
Alleen nu op laatste moment die oliepomp nog besteld bij dealer en is met beetje geluk ook morgen nog binnen..
Zat alleen te klooien om die krukaspoelie erop te krijgen, ff kijken of ik daar een langere bout voor kan vinden

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Is hier iets aan veradnerd dan> ?Snieze schreef:Ik hoop morgen, ga er morgen heel de dag aan werken.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
gaaf man ! zal wel weer lekker zijn als hij weer rijd!Snieze schreef:Ik hoop morgen, ga er morgen heel de dag aan werken.
Onze sponsors