Famos R53 (MrSmith)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MrSmith
Be Mini
Be Mini

02 jul 2012, 18:23

Fred schreef:Imo heeft ie alleen een nieuwe grille nodig. Dikke bak!
Nieuwe grill? Facelift grill?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 18:28

Maakt niet uit, iig geen twee verschillende samen :mrgreen:. Gespoten facelift zou imo erg dik staan.
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 18:34

Dat zei ik dus ook al Fam! :P

Of helemaal Aero, of idd gespoten:
Afbeelding
MrSmith
Be Mini
Be Mini

02 jul 2012, 19:59

Fred schreef:Maakt niet uit, iig geen twee verschillende samen :mrgreen:. Gespoten facelift zou imo erg dik staan.
wou het eigenlijk zo hebben..

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 20:01

Is ook wel dik, maar dan moet je weer wat met je nummerplaat.

Ik heb ze nu al een paar maand achter men voorruit liggen, maar ga ze binnenkort toch weer op men bumper plaatsen. Achter je voorruit is ook echt niet mooi :roll:
MrSmith
Be Mini
Be Mini

02 jul 2012, 20:24

Fred schreef:Is ook wel dik, maar dan moet je weer wat met je nummerplaat.

Ik heb ze nu al een paar maand achter men voorruit liggen, maar ga ze binnenkort toch weer op men bumper plaatsen. Achter je voorruit is ook echt niet mooi :roll:
Ik zat te denken aan zuignappen.. Achter mijn ramen of op de voorbumper.. Zodat ik deze ook weer makkelijk eraf kan halen.. ;) vooral bij meetings en foto's.. zonder kenteken is alles toch veel mooier..
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 22:39

Oooooo nice, aan tsjoepappen had ik nog nie gedacht. Denk alleen dat je ze na een keertje blazen mag gaan zoeken langs de weg als je die op de bumper plakt...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 22:41

zo'n bumper heeft hier bijna een jaar te koop gestaan, dus dat is wel een beetje lullig voor je.Maar ziet er wel gaaf uit zo.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 22:43

Bij de bumper van mickie waren ook de standlichten gecleaned, moet je weer wat uitvinden voor knippers enzo.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2012, 22:44

oh ja, dat is ook zo. Maar was wel een goedkopere en snellere oplossing geweest als het in eerste instantie puur voor het idee zou zijn.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
MrSmith
Be Mini
Be Mini

02 jul 2012, 23:32

ooww nee.. ik had die bumper van mikkie al gezien.. ken hem toevallig ook persoonlijk.. dus had al navraag gedaan toen.. ;)
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

06 jul 2012, 22:14

MrSmith schreef:

Ik zat te denken aan zuignappen.. Achter mijn ramen of op de voorbumper.. Zodat ik deze ook weer makkelijk eraf kan halen.. ;) vooral bij meetings en foto's.. zonder kenteken is alles toch veel mooier..
Als ie maar niet van de bumper los kan komen, zonder is idd veel mooier 8)
En mag die legaal achter het raam?
Afbeelding
MrSmith
Be Mini
Be Mini

07 jul 2012, 11:40

Kim Cooper schreef:
MrSmith schreef:

Als ie maar niet van de bumper los kan komen, zonder is idd veel mooier 8)
En mag die legaal achter het raam?
Uhmm geen idee hahah.. Als ze erover zeuren, dan haal ik em van het raam en zet em op de bumper..
Moet maar eerst een S voorbumper ergens vandaan zien te toveren en dan kan het projectje beginnen..
Maar nog geen haast.. Ga zo eerst de Cooper omhoog gooien en naar mijn stuurbekrachtingspomp kijken.. Die eronder weg halen, uit elkaar halen, schoonmaken en bekabeling nachecken..
speedy
NMC Legend
NMC Legend

07 jul 2012, 11:58

Plaat achter het raam vind ik ook niet mooi :roll: Zonder is mooier maar hij moet er nou eenmaal opzitten.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2012, 14:44

nee joh, dat moet helemaal niet. Gewoon d'eraf dat ding. Je moet je ook aan de snelheid houden.....right! :lol:

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”