Zal ze inderdaad net zoals op de Dark Silver doorlussen zodat alles keurig blijft werken.
@ Gp0029: metersetje had ik in 2013 al gekocht en tot op heden bewaard, lederen dash en downtubes heb ik van Duncan overgenomen, credits gaan dan ook naar hem. Onwijs blij mee!
Na wat hulp van Rob, Koos & Roel afgelopen week in de befaamde Koos' klusschuur zitten de JCW goodies die ik nog had liggen in de GP!
JCW lederen dash, JCW lederen downtubes, extra meterset, JCW carbon pookring, JCW carbon bekerhouderringen en JCW carbon stuurkapje gemonteerd
Ook de nieuwe mattenset erin gelegd. Interieurtje is nu op een nog te scoren armsteun helemaal klaar. Wat onderhoud betreft is ie vorige week ook voorzien van een nieuwe multiriem, bougies, microfilter, luchtfilter, oliefilter, olie en remvloeistof. Alle remschijven en blokken + banden zijn door de vorige eigenaar zo'n 2.000 kilometer geleden nog vernieuwd dus #1244 kan er weer een hele tijd tegenaan!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S