Ze kunnen wel schitterend mooie filmpjes maken! Zie hieronder:
Bij het eerste filmpje zie je me rijden bij ongeveer 1:55min. Als je goed kijkt zie je de wielspin bij het uitaccelereren.
(eventueel aan de rechterkant op de HD knop klikken.
The Heks...
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi filmpje. Je hebt echt weinig tractie zeg, pffffffffffff echt niet normaal. Verder was je best door aan het rijden
. Je moet alleen je lijnen beetje bijschaven
. Later insturen
. Wel respect dat je af en toe zo mooi overstuur had en corrigeerde
.
Gr,
PP

Gr,
PP
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Je durft wel (in de regen
).
Die blauwe astra gaat inderdaad in het 2e filmpje nog eens door de grindbak (ong. op 06:00 minuut van het filmpje).

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yep, remmen zijn zo heet geworden dat de spanning van de wielbouten af was. Linksvoor kon ik het wiel een paar mm heen en weer bewegen. De afgelopen dagen met 3 wielbouten rond gereden maar de toppers van Beek hebben me weer SUPER geholpen!
Rij nu weer rond met 4 nieuwe wielbouten en Tarox trackday blokken in de voorremmen. Remt als een dijk!!
Voorremblokken waren inderdaad helemaal weg en gebroken. Tja, niks gewend he normaal rijdt het vrouwtje met de Mini. hahaha
Met die coole slicks die ze hebben liggen gaan remmen en de rest helemaal op hun donder krijgen... We zien het wel.
Rij nu weer rond met 4 nieuwe wielbouten en Tarox trackday blokken in de voorremmen. Remt als een dijk!!
Voorremblokken waren inderdaad helemaal weg en gebroken. Tja, niks gewend he normaal rijdt het vrouwtje met de Mini. hahaha
Met die coole slicks die ze hebben liggen gaan remmen en de rest helemaal op hun donder krijgen... We zien het wel.
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het blijft een beauty Berthil!!!Baal er nog bijna dagelijks van dat het Jet Black eruit is gegaan want The Heks II kan toch niet tippen aan The Heks I...
Ik heb ook een Ringfoto van vorig jaar waarbij de rechterkoplamp niet is opgestart.
Leuk dat je er een jaarlijkse traditie van maakt om in het Oranje de Ring over het te gaan met Koninginnedag!
Ik heb ook een Ringfoto van vorig jaar waarbij de rechterkoplamp niet is opgestart.
Leuk dat je er een jaarlijkse traditie van maakt om in het Oranje de Ring over het te gaan met Koninginnedag!
Onze sponsors