@BMX; het is een andere grill. Deze komt van een zwarte pre-facelift S. Ben nu dus dan ook van 4 (in de motorkap) naar 3 lamellen gegaan.
@Marcel; thnx, eerste foto is uit een serie die ik bij de oude suikerfabriek van Groningen heb gemaakt. Deze was een tijdje voor publiek open. Die tweede heb ik net buiten de stad gemaakt.
@Karin; thnx, ja van het weekend onderste deel nog monteren, is geen plug & play werkje.
@speedy; Ja vind zelf ook beide mooi, ff weer wat anders
@TBL; Neeh kan me dat nou niet voor stellen dat je lichte voorkeur hebt voor chrome
Wat betreft die shoot hier in het noorden, dat kunnen we zeker doen. Zal ff rond kijken voor een leuke shoot-locatie. Eyes wide open
@Snieze; dat is wel heel rigoureus, wil toch de gehele voorbumper demonteren. wou dit van het weekend doen maar is nog niet gelukt. Moest eerst ff de auto klaarmaken voor een beurtje.
@Fred; Thnx, als die zwart moet worden, dan zullen de koplampringen ook weer moeten en de belt-line. Vind een beetje chrome, dat moet er wel opzitten.
Mini is nu klaar voor een beurtje. Gezien dat ie dan toch schoon was, gelijk ook ff een nieuwe mod op een subtiele plek geplakt (eigenlijk net als de label in de kleding).