vind het ook knapper zonder springende beestjes
Kim z'n Cooper - Wheels
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
@maus; Oke ik begrijp het
@Smetje; Ja zo iets idd, maar ik kom er over het algemeen door de week
@Smetje; Ja zo iets idd, maar ik kom er over het algemeen door de week
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Hier moet het stof ook maar ff weer afgehaald worden.
Van de week heb ik een nieuwe mod binnen gekregen, heb belangrijkste deel alvast gemonteerd, van het weekend nog ff een klein detail doorvoeren.

Van de week heb ik een nieuwe mod binnen gekregen, heb belangrijkste deel alvast gemonteerd, van het weekend nog ff een klein detail doorvoeren.

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
nice!
Heb je je eigen grille gespoten of heb je geplakt? of miss zelfs een andere grille?
Heb je je eigen grille gespoten of heb je geplakt? of miss zelfs een andere grille?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Kim
mooi foto's , mooie auto.
mooi foto's , mooie auto.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
@BMX; het is een andere grill. Deze komt van een zwarte pre-facelift S. Ben nu dus dan ook van 4 (in de motorkap) naar 3 lamellen gegaan.
@Marcel; thnx, eerste foto is uit een serie die ik bij de oude suikerfabriek van Groningen heb gemaakt. Deze was een tijdje voor publiek open. Die tweede heb ik net buiten de stad gemaakt.
@Karin; thnx, ja van het weekend onderste deel nog monteren, is geen plug & play werkje.
@Rob; thnx

@Marcel; thnx, eerste foto is uit een serie die ik bij de oude suikerfabriek van Groningen heb gemaakt. Deze was een tijdje voor publiek open. Die tweede heb ik net buiten de stad gemaakt.
@Karin; thnx, ja van het weekend onderste deel nog monteren, is geen plug & play werkje.
@Rob; thnx
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
En zeker stoere plaatjes.
(fotoshoot in het Noorden een keer met al die leuke fabrieken?)
Beide mooi, zelf lichte voorkeur voor chrome, raar he?speedy schreef:Grille staat erg goedal vind ik het chrome ook mooi staan
![]()
Mooie foto's
En zeker stoere plaatjes.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
@speedy; Ja vind zelf ook beide mooi, ff weer wat anders
@TBL; Neeh kan me dat nou niet voor stellen dat je lichte voorkeur hebt voor chrome
Wat betreft die shoot hier in het noorden, dat kunnen we zeker doen. Zal ff rond kijken voor een leuke shoot-locatie. Eyes wide open
@Snieze; dat is wel heel rigoureus, wil toch de gehele voorbumper demonteren. wou dit van het weekend doen maar is nog niet gelukt. Moest eerst ff de auto klaarmaken voor een beurtje.
@Fred; Thnx, als die zwart moet worden, dan zullen de koplampringen ook weer moeten en de belt-line. Vind een beetje chrome, dat moet er wel opzitten.
@TBL; Neeh kan me dat nou niet voor stellen dat je lichte voorkeur hebt voor chrome
Wat betreft die shoot hier in het noorden, dat kunnen we zeker doen. Zal ff rond kijken voor een leuke shoot-locatie. Eyes wide open
@Snieze; dat is wel heel rigoureus, wil toch de gehele voorbumper demonteren. wou dit van het weekend doen maar is nog niet gelukt. Moest eerst ff de auto klaarmaken voor een beurtje.
@Fred; Thnx, als die zwart moet worden, dan zullen de koplampringen ook weer moeten en de belt-line. Vind een beetje chrome, dat moet er wel opzitten.
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Mini is nu klaar voor een beurtje. Gezien dat ie dan toch schoon was, gelijk ook ff een nieuwe mod op een subtiele plek geplakt (eigenlijk net als de label in de kleding).

Onze sponsors