Tommy's PW Cooper D

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2010, 12:08

:shock: nou ja zeg....

wat een kl*tezooi weer man....suc6 met het herstel..
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2010, 12:39

OMG het zit je ook lekker mee :?
Sterkte met de afhandeling.
MCS 2004
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

30 jun 2010, 12:47

MaVaEe schreef:Damn jij hebt echt geen geluk zeg... :s
Maar best dat ik naast de auto wel gelukkig ben. Maar inderdaad, met dat witte onding zit het absoluut niet mee. Je houdt het niet voor mogelijk.

Aanrijdingsformulier goed ingevuld, dus dat komt wel in orde. Al is het wel weer een oogrollende gebeurtenis.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2010, 13:01

Zo, gaat wel weer lekker met je MINI... :s

Succes met de afhandeling!
Afbeelding
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2010, 15:15

sow hea 't zit je ook nie mee...

succes met de herstel van de MINI!
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2010, 19:40

al die klote vrachtwagen(chauffeur)s ook altijd...
geldt niet voor alle hoor Rob :P

het zit je inderdaad niet mee...

succes maar weer met het herstel ;)
coendek
Stoepsleutelaar

30 jun 2010, 19:43

damnz het zit je niet mee he... pffff :(

Coen
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 jul 2010, 08:54

Om op de dealers terug te komen. Mijn geduld wordt toch serieus op de proef gesteld. Deze morgen rij ik naar daar, en krijg ik te horen 'Sorry meneer, de vervangwagen is nog niet binnengekomen.' 'We hebben ook niks anders staan...'

Kunnen ze mij dan geen demowagen ofzo meegeven? Er stonden genoeg nieuwe demo wagens op de parking, met kenteken.

Als gevolg rij ik nu dus nog steeds rond zonder spiegel en zonder airco. Ik word opgebeld als de vervangwagen binnen is. Nog een geluk eigenlijk dat ik flexibel werk heb. Ik zie het al gebeuren dat ik nog een paar weken mag wachten tot ze opnieuw een afspraak kunnen maken.
coendek
Stoepsleutelaar

01 jul 2010, 08:56

WTF :S

lekkere service daar :?
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2010, 09:12

crossbytje schreef:I... want wat heb je aan een mini die maandelijks onder garantie binnenkomt. Die ene olieservice per jaar brengt daarvoor niet genoeg op.
Garantie reparaties verdienen ze ook aan, worden door importeur of BMW AG betaald.

Men heeft een vast aantal vervangauto's, deze zijn niet altijd op voorraad. Een demo meegeven doet men eigenlijk nooit. Als het heel druk is met auto's huurt mijn garage auto's bij als leenauto. Meestal is er rond de klok van 5 altijd wel weer een terug. Ga eens even na wat een aantal leenauto's kost...
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 jul 2010, 10:24

Ik dacht dat ze aan garantiereparaties niets hadden, dat onderdelen vanuit de fabriek worden terugbetaald, maar werkuren voor de garage zelf zijn.

Maar ik begrijp wel dat ze maar een vast aantal vervangwagens hebben, maar laat dit nu ook net de reden zijn waarom ze 2 weken geleden mijn auto niet hebben gehouden, ze hadden de vervangwagen alweer nodig voor iemand anders. Dan moet je alweer 2 weken wachten, loopt het dan opnieuw mis.
Zo'n demo's kunnen ze toch wel meegeven voor een dagje, tot de vervangwagen terug is, dit is toch een uitzonderlijke situatie.

Nu, ze belden daarnet, de auto is terug, ik breng de mini dus vanmiddag binnen.
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jul 2010, 10:53

Pffff wat een pech!
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 jul 2010, 20:53

Amai, kom ik daar vanmiddag toe, geven ze mij dan een clubman mee die daar vanochtend ook al geparkeerd stond, op exact dezelfde plaats. Dat zijn weer allemaal veel toevalligheden...

Deze namiddag belden ze mij op om te zeggen dat de mini klaar was. Ik stelde de vraag of hij nu al hersteld was, het antwoord was neen. De airco was hersteld, en voor de carrosserie moest ik dan maar een nieuwe afspraak maken. Ik mocht de wagen gaan halen, maar nog steeds zonder spiegel en met erg lelijke neus. Zonder spiegel rijden is trouwens niet wettig, wat mijn verzekeraar bevestigde, maar ze wilden absoluut hun vervangwagen terug. Volgens hen heb ik geen recht op een vervangwagen, wel tijdens de herstelling van de schade, maar dat is nu nog niet.
Ik vraag me af wat ze dan doen met een auto die niet meer kan rijden, moet je dan ook nog wachten op een vervangwagen tot alle onderdelen binnen zijn, en de monteurs tijd hebben in hun schema om je auto te herstellen?

Ik vind dit maar een belachelijk gedoe, je bent toch verzekerd en je hebt roadside assistance voor iets he?!

Na veel blabla, en omdat ik weigerde de auto te komen halen gaan ze er nu morgen een spiegel op zetten en moet ik hem morgen halen. Ze willen geen wagen bijhuren, wat ze in dit soort noodgevallen toch zouden moeten doen. Als je daar staat met een wagen die niet meer kan rijden, dan moeten ze je toch ook helpen..

pfft, je bent gewoon een nummer in de rij. Ik moet de eerste goeie garage nog tegenkomen. Voor carrosseriezaken ga ik in het vervolg naar de carrosserie hier in de straat. T is een goede buur en er staan geregeld dikke rides op zijn terrein, dus het zal wel in orde zijn...

Ik vind het eigenlijk echt te belachelijk voor woorden. 'Meneer, uw auto is klaar, jaja alles is gedaan. Ah, nee, die herstelling, daarvoor moet je een afspraak maken met de carrosserie'.

Ik denk dat ik het te koop bordje opnieuw aan mijn ramen zal hangen.
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

01 jul 2010, 21:35

:s :s :s

man man man, wat een pech heb jij met jou MINI..
toch heel jammer dat het allemaal zo moet gaan moet ik zeggen.. :roll:

succes met dit moeilijk stuk staal dat jij geleverd hebt gekregen... :(
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jul 2010, 13:44

Het houdt echt niet op he... Die mini is vervloekt volgens mij... :s

Of hij protesteert omdat je em wil wegdoen? :)

Terug naar “Show your ride”