gilles astro PL
- gilles
- Mod virus alert!
Bericht
thx .. ben er zelf ook superblij mee
in het echt is het toch nog heel wat mooier dan op foto hoor .. maja mijn fotokunsten zijn ook nie alles
als er wat tijd vrij komt ga ik met een maat van mij, die een goede camera heeft en les in fotografie aan het nemen is, eens een shoot doen .. tegen dan zal hij al verlaagd zijn en al ..
komt goed
Gilles

in het echt is het toch nog heel wat mooier dan op foto hoor .. maja mijn fotokunsten zijn ook nie alles

als er wat tijd vrij komt ga ik met een maat van mij, die een goede camera heeft en les in fotografie aan het nemen is, eens een shoot doen .. tegen dan zal hij al verlaagd zijn en al ..
komt goed

Gilles
"stealth is key" C&C
- gilles
- Mod virus alert!
Bericht
(of is er hier een subtekst da ik nie doorheb?)
edit .. zag net je Show your ride .. stoeprandschade dus .. i know the feeling
men oem velgen hebben er ook wat last van
wat bedoel je ? stoeprandshade .. i know, zal ik ferm mogen op lettenGeoBem007 schreef:En eh.. Voorzichtig met de velgen

edit .. zag net je Show your ride .. stoeprandschade dus .. i know the feeling

"stealth is key" C&C
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Coen moet toch altijd overdrijven e haha 
Net iets hoger kan ook nog, maar ik heb zelf ervaren dat het mooier is om wat lager dan 3cm te gaan met die velgjes
Succes! Ziet er al strak uit zo! En mooi gedaan zo de stereo

Net iets hoger kan ook nog, maar ik heb zelf ervaren dat het mooier is om wat lager dan 3cm te gaan met die velgjes

Succes! Ziet er al strak uit zo! En mooi gedaan zo de stereo

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
@ gilles
Dacht even dat ik vandaag achter u reed met mijn wagentje van de stad,maar blijkt da je ondertussen andere velgen hebt dus kan het niet.Ziet er prima uit trouwens
Dacht even dat ik vandaag achter u reed met mijn wagentje van de stad,maar blijkt da je ondertussen andere velgen hebt dus kan het niet.Ziet er prima uit trouwens
- gilles
- Mod virus alert!
Bericht
thx jongens
verlaging komt er aan .. dat is zeker ..
de 'subkist' moet nog afgewerkt worden .. hopelijk kan ik daar komende weken eens aan beginnen
geertm1969, je bent niet de eerst waar ik dat van hoor .. blijkbaar rijd er ergens een vrij-dezelfde mini rond
.. ma kom, das nu ook opgelost met de nieuwe velgen 

verlaging komt er aan .. dat is zeker ..
de 'subkist' moet nog afgewerkt worden .. hopelijk kan ik daar komende weken eens aan beginnen

geertm1969, je bent niet de eerst waar ik dat van hoor .. blijkbaar rijd er ergens een vrij-dezelfde mini rond

"stealth is key" C&C
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Ja moet er blijkbaar veel van weg hebben.Trouwens nog al eentje gezien met dezelfde motorkap striping.
Vorige week daacht ik wel dat u het was maar ik was met de motor toen ik naar huis reed van het werk.
Vind een verlaging wel goed staan op een mini.Heb dit ook al overwogen maar denk momenteel dit niet te doen.De reden is dat ik bang ben dat hij te hard gaat rijden en op den duur alles los komt en er rammels van komen.
Heb ook een C2 VTS en die is origineel zeer hard en dan begint er nogal snel iets te rammelen.
Vorige week daacht ik wel dat u het was maar ik was met de motor toen ik naar huis reed van het werk.
Vind een verlaging wel goed staan op een mini.Heb dit ook al overwogen maar denk momenteel dit niet te doen.De reden is dat ik bang ben dat hij te hard gaat rijden en op den duur alles los komt en er rammels van komen.
Heb ook een C2 VTS en die is origineel zeer hard en dan begint er nogal snel iets te rammelen.
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Dat is misschien de oplossing.
He Gilles,je hebt vandaag zeker je ophanging getest.Kwam juist aan met motor aan het rond punt zonnebloem.
Zag je toertjes doen rond het rondpunt.
Trouwens knappe wagen.
He Gilles,je hebt vandaag zeker je ophanging getest.Kwam juist aan met motor aan het rond punt zonnebloem.
Zag je toertjes doen rond het rondpunt.
Trouwens knappe wagen.
- gilles
- Mod virus alert!
Bericht
thx
nee, ik heb de verlaging nog niet hoor .. tis zo een leuk rond punt dat ik soms meerdere keren rond ga hahaha
was trouwens heel de namiddag bezig bovenaan de hofkens .. als je me daar eens spot, kom eens goeiedag zeggen he
greetz

nee, ik heb de verlaging nog niet hoor .. tis zo een leuk rond punt dat ik soms meerdere keren rond ga hahaha

was trouwens heel de namiddag bezig bovenaan de hofkens .. als je me daar eens spot, kom eens goeiedag zeggen he

greetz
"stealth is key" C&C
- geertm1969
- Mod virus alert!
Onze sponsors