De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag even naar Hilversum geweest en een rondje Loosdrechtse plassen gedaan ..... wat hebben we toch een hoop mensen met veel geld in Nederland.
Maar waar het om ging........een mooi uitlaatje mee naar huis genomen dus dat wordt sleutelen eind vd week mits ik van die vervelende hoest afkom.

Maar waar het om ging........een mooi uitlaatje mee naar huis genomen dus dat wordt sleutelen eind vd week mits ik van die vervelende hoest afkom.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt voor het aanbod Bas maar dat zal wel goed komen met al die jaren sleutelervaring.
Kun jij trouwens vanwege je hobby aan een exacte kopie van mijn Cooper S in miniatuur komen ? dus ook met dark silver, wit dak en spiegels en lapisblue stoelen enzo?
pmmetje indien je eraan kunt komen ?
ps bakkie koffie kun je natuurlijk altijd komen drinken als je tijd hebt !
bedenk me net dat het carbon dash morgen of overmorgen ook binnenkomt dus heb het nog druk voor a.s. zondag !!
onderweg veel Minis tegengekomen en een Corsa A gsi trok me eruit dus ik moet echt snel naar Beek !!!!!!
Kun jij trouwens vanwege je hobby aan een exacte kopie van mijn Cooper S in miniatuur komen ? dus ook met dark silver, wit dak en spiegels en lapisblue stoelen enzo?
pmmetje indien je eraan kunt komen ?
ps bakkie koffie kun je natuurlijk altijd komen drinken als je tijd hebt !
bedenk me net dat het carbon dash morgen of overmorgen ook binnenkomt dus heb het nog druk voor a.s. zondag !!
onderweg veel Minis tegengekomen en een Corsa A gsi trok me eruit dus ik moet echt snel naar Beek !!!!!!
Laatst gewijzigd door ginoceros op 07 sep 2008, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wil eventueel ook wel aansluiten bij het treintje.
Heey che, bedoel je deze soms:
Autoart Mini Cooper S Dark Silver
Dat zal wel lastig worden omdat ze namelijk uitverkocht zijn, maar wellicht dat ik er wel aan kan komen via via ....
Laat maar even weten of dit de goede is die je bedoelt.
Heey che, bedoel je deze soms:
Autoart Mini Cooper S Dark Silver
Dat zal wel lastig worden omdat ze namelijk uitverkocht zijn, maar wellicht dat ik er wel aan kan komen via via ....
Laat maar even weten of dit de goede is die je bedoelt.
Onze sponsors