De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Aankomend weekend helemaal niet. Het weekend erop wellicht nadat ik op de ring ben geweest?Blont-007 schreef:Oeps lees je reactie nu pas![]()
Ik zal Yvon wel contacten, en dan bel ik jou wel!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het rijdt wel een stuk lekkerder nu. Ook met de zon er op trekt ie lekker door. Inhalen is weer een stukje makkelijker geworden zeg maar.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb het gehad zonder striping. Ik vond er geen zak aan. Dan wordt het direct een poging tot een serieuze tunerbak en dat wil ik absoluut niet. De strepen maken hem speels en dat is wat ik er mee doe. Spelen. Ik rij er iedere dag 2 uur in. Zit bijna op de ton km's. Serieuze tuner look laat ik wel over voor de mensen die hem met 5K km in de garage hebben staan.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vandaag riem alsnog de riem vervangen voor een JCW riem. Ik heb de S-riem wel meegenomen voor het geval dat.
Ik was nog nooit zo weinig geld kwijt bij de Jong. €36!
Morgen het geheel testen.... op de ring >: )
iDD
Ik was nog nooit zo weinig geld kwijt bij de Jong. €36!
Morgen het geheel testen.... op de ring >: )
iDD
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Damn, da's idd niet veel bij de Jong zeg!!!
Brandt trouwens jou airbaglampje nog?? Ik las ergens dat je daar last van had namelijk. Ik heb op mijn stoelen een geel afdicht dopje ding geval zitten, lampje gereset bij de dealer en voila werkt prima namelijk!
Veel plezier op de ring trouwens! Ben benieuwd naar je bevindingen kerel!

Brandt trouwens jou airbaglampje nog?? Ik las ergens dat je daar last van had namelijk. Ik heb op mijn stoelen een geel afdicht dopje ding geval zitten, lampje gereset bij de dealer en voila werkt prima namelijk!
Veel plezier op de ring trouwens! Ben benieuwd naar je bevindingen kerel!

Laatst gewijzigd door jimmysx op 02 jul 2009, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors