De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

iDD
Ik weet zeker dat ik een week of wat geleden telefonisch zo'n dopje heb besteld! Maar niets meer over gehoord. Ik zal ze vandeweek eens bellen. Resetten doen ik nog wel eens een keer als ik bij Berthil in de buurt benjimmysx schreef:Damn, da's idd niet veel bij de Jong zeg!!!
Brandt trouwens jou airbaglampje nog?? Ik las ergens dat je daar last van had namelijk. Ik heb op mijn stoelen een geel afdicht dopje ding geval zitten, lampje gereset bij de dealer en voila werkt prima namelijk!
Veel plezier op de ring trouwens! Ben benieuwd naar je bevindingen kerel!
![]()
![]()

iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik neem hem sowieso mee naar elke meeting maar je mag ook langskomen
Doe rustig aan morgen, ongeluk zit in een klein hoekje.
Dit vorige week bij het vrij rijden op Zandvoort:
Dat is goediDarkDesign schreef:Resetten doen ik nog wel eens een keer als ik bij Berthil in de buurt ben

Ik neem hem sowieso mee naar elke meeting maar je mag ook langskomen

Doe rustig aan morgen, ongeluk zit in een klein hoekje.
Dit vorige week bij het vrij rijden op Zandvoort:
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Veel plezier morgen IDD!!
Zal wel flink zweten worden want het aircotje moet natuurlijk wel uit op de ring

Zal wel flink zweten worden want het aircotje moet natuurlijk wel uit op de ring

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Gaan we allemaal naar de Ring vandaag?????
Heb voor mijn verjaardag 4 rondjes gekregen dus had heeeel graag mee willen gaan maar moet helaas weer aan de arbeid.
Niet vergeten foto's te maken
Heb voor mijn verjaardag 4 rondjes gekregen dus had heeeel graag mee willen gaan maar moet helaas weer aan de arbeid.
Niet vergeten foto's te maken

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb er ook eentje op de webcam gevonden!
Het was niet mijn eerste keer. Vorige jaar ook al 4 rondjes gedaan.
Vanavond ff vol verslag!
Rooster rondom het kenteken is helemaal uitgeboord. Ik wilde het op de ring weg halen maar niet aan gedacht!
iDD
Het was niet mijn eerste keer. Vorige jaar ook al 4 rondjes gedaan.
Vanavond ff vol verslag!
Rooster rondom het kenteken is helemaal uitgeboord. Ik wilde het op de ring weg halen maar niet aan gedacht!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het was een top dag! HEET dus veel zweten.
vanmorgen om 11:00 weggereden uit Amsterdam en om rond 15:00 was ik er eindelijk. Eindeloze STAU. Ik was nog niet bij Diemen of het was al zover...
Maargoed, eenmaal aangekomen in Nürburg: REGEN. Heel veel regen... en onweer. Direct op zoek naar Stefan (quattro) en al gauw gevonden. Hij had zijn eerste rondje er al op zitten en het was ' te doen' dus eerste rondje! Stefan als expert mee als navigator. Het was één grote glijpartij. Daarna ben ik nog een rondje met hem mee gereden. Zelfde idee. Veel glijen.

Gelukkig klaarde het snel op en al gauw was de baan droog! Dus tijd voor een rondje achter Stefan aan. Dat ging hartstikke lekker. Één keertje bijna in de vangrails, maar verder super. Lekker een lijdraad om achteraan te rijden en te remmen. Kort daarop nog een rondje.

En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan! Lekker weer 3 uur rijden. Top snelheid zat er niet bij ivm slecht weer en SCHTAU!
Het was heerlijk om weer eens op het circuit te rijden. Was alweer veel te lang geleden. Wat kan die compressor een partij blêren! En de Milltek van Stefan heeft ook een top brom.
Uiteraard lijstje mooie auto's gezien, maar het is met zoveel moois bij elkaar al gauw niet speciaal meer...
iDD...... en ook eindelijk DE sticker gekocht. Moet hem alleen nog even plakken.
vanmorgen om 11:00 weggereden uit Amsterdam en om rond 15:00 was ik er eindelijk. Eindeloze STAU. Ik was nog niet bij Diemen of het was al zover...
Maargoed, eenmaal aangekomen in Nürburg: REGEN. Heel veel regen... en onweer. Direct op zoek naar Stefan (quattro) en al gauw gevonden. Hij had zijn eerste rondje er al op zitten en het was ' te doen' dus eerste rondje! Stefan als expert mee als navigator. Het was één grote glijpartij. Daarna ben ik nog een rondje met hem mee gereden. Zelfde idee. Veel glijen.

Gelukkig klaarde het snel op en al gauw was de baan droog! Dus tijd voor een rondje achter Stefan aan. Dat ging hartstikke lekker. Één keertje bijna in de vangrails, maar verder super. Lekker een lijdraad om achteraan te rijden en te remmen. Kort daarop nog een rondje.

En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan! Lekker weer 3 uur rijden. Top snelheid zat er niet bij ivm slecht weer en SCHTAU!
Het was heerlijk om weer eens op het circuit te rijden. Was alweer veel te lang geleden. Wat kan die compressor een partij blêren! En de Milltek van Stefan heeft ook een top brom.
Uiteraard lijstje mooie auto's gezien, maar het is met zoveel moois bij elkaar al gauw niet speciaal meer...
iDD...... en ook eindelijk DE sticker gekocht. Moet hem alleen nog even plakken.
Onze sponsors