Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ach, alles is te repareren en het valt gelukkig allemaal best mee.
Dadelijk weer mailen met Engeland
He,Batje schreef:Heej Dave, erg klote zeg dat er nu al weer dingen kapot zijn gegaan. Maar vond het erg leuk om achter je aan naar Beek te rijden. En idd, je kunt iig niet zeggen dat je jou mini niet hoort aankomen. Hij maakt genoeg kabaal.
Succes nog met alles.
Ach, alles is te repareren en het valt gelukkig allemaal best mee.
Dadelijk weer mailen met Engeland

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Amen. Plat is leuk voor poetsers, voor rijders is het niet te doen.stefan740 schreef:Looks zijn juist prima voor elkaar imho. Velgen is altijd lastig.
Lager zou ik vooral niet doen. Al die gasten op MT willen zo laag mogelijk en nu ze een tripje naar Wales plannen kan niemand mee omdat ze allemaal te laag liggen. Ik kan er niks anders maken dan, Epic Fail.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Man man..
Ik denk toch dat ik die CAE shifter en het OMP stuur niet ga doen..
Ga daar verdorie spijt van krijgen.. Dat JCW stuur bevalt me echt te goed denk ik
Ik kan nog wel honderd dingen bedenken die ik graag op die bak wil (Quaife diff, 1320 ECU, Powerflex en die OMP-CAE combinatie...) maar het wordt ook eens tijd om ergens een grens te trekken en te zeggen; tot hier en niet verder. Het is onderhand een bodemloze put die R53
To Do list:
- Striping
- Camberlinks
- Extra tellers
- Zwarte hemel
- Powermods 2011 (W/M - CatCam - ARP drijfstangbouten - Kopwerk - 60 mm pulley)
Dan is Davy klaar, en is project R53 afgerond
Ik denk toch dat ik die CAE shifter en het OMP stuur niet ga doen..
Ga daar verdorie spijt van krijgen.. Dat JCW stuur bevalt me echt te goed denk ik

Ik kan nog wel honderd dingen bedenken die ik graag op die bak wil (Quaife diff, 1320 ECU, Powerflex en die OMP-CAE combinatie...) maar het wordt ook eens tijd om ergens een grens te trekken en te zeggen; tot hier en niet verder. Het is onderhand een bodemloze put die R53

To Do list:
- Striping
- Camberlinks
- Extra tellers
- Zwarte hemel
- Powermods 2011 (W/M - CatCam - ARP drijfstangbouten - Kopwerk - 60 mm pulley)
Dan is Davy klaar, en is project R53 afgerond

Onze sponsors