Ja 2 prijsjes mee gekregen, eentje voor als ik het claim bij de verzekering en eentje als ik uit eigen zak betaalmushrop schreef:Ja, dan nog... Vind het stevig geld, maar goed...als de verzekering betaald zal het wel wat meer mogen kosten. Snap wel waarom de premies zo duur zijn tegenwoordig met dit soort prijzen. Maar dat beloofd wat voor mijn schade dan...
Frankie's R55 S
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
. Als ik het zelf betaal is het €450, maar dan doen ze echt alleen de deur met het risico op kleurverschil.
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo vandaag uitlaat en remmen gemonteerd. Zal als het licht is foto's maken van de uitlaat, dat ben ik vergeten

Rianne de uitlaat ligt klaar voor je.
Verder liep de auto echt heel beroerd vandaag, of tenminste vandaag viel het me op. Denk dat het te maken heeft met die tank RON95, tank ik anders nooit en de software is ook afgesteld op 98.

Rianne de uitlaat ligt klaar voor je.
Verder liep de auto echt heel beroerd vandaag, of tenminste vandaag viel het me op. Denk dat het te maken heeft met die tank RON95, tank ik anders nooit en de software is ook afgesteld op 98.
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
. Gooi er morgen weer Ultimate in, dan zien we snel genoeg of de problemen weg zijn.
Volgens mij in principe ook niet Daiel, maar heb sinds de tuning eigenlijk nog nooit RON95 getankt behalve afgelopen zondag. Loopt onregelmatig stationair en schokkerig ook gewoon bij constante snelheid op de snelweg. De auto loopt heel rijk, dus het verbruik is ook navenant hoog. Misschien dat er door de RON95 uit beveiliging tegen pingelen een software setting gekozen is die dit veroorzaakt? Maar zoveel verstand heb ik er ook niet vanspeedy schreef:auto hoort niet beroerd te lopen op 95 toch ?
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Volgens mij niet, ik kan me herinneren dat men aan de RON waarde het ontstekingstijdstip kan aanpassen en zou je verwachten dat je met een lager octaangehalte op een afstelling voor hoog wel een soort van safety-mode triggert oid. Of het dan ook weer uit zou moeten maken op lage toeren vind ik vreemd. Mijn auto is ook afgesteld op 98, maar ik gooi dr voor lange stukken te rijden op de snelweg, en niet hoger dan 5000 toeren ook gewoon 95 in. Zal allemaal zo spannend niet zijn.boris_brznjef schreef:en ik maar denken dat je mods alweer verkocht waren
Raar dat ie zo shit loopt op 95. De tuning zou toch werken op elke waardes alleen dan minder (TOP)vermogen afgeven?
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
mooie remmen! Ben ook benieuwd naar je uitlaat. Klinkt 'ie goed?
Mijn fJCW en onze Clubman S liep ook gewoon zonder bokken op RON95
Mijn fJCW en onze Clubman S liep ook gewoon zonder bokken op RON95
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors