Peter's PW R53...new ride..pag 336
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Echt een heel gave bak, ben benieuwd morgen in 't 'eggie' 

Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Deniz... Sure. Kan je gelijk de 17" meenemen
@Dennis... Thx! Tot morgen..
En nog wat gele accentjes, zolang t nog kan

@Dennis... Thx! Tot morgen..
En nog wat gele accentjes, zolang t nog kan

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
mensen, stop es ff met dat slappe geouwehoer hier, ik ben al bij pagina 110 aan het bijlezen na mn vakantie, maar zo haal ik jullie nooit in natuurlijk....
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het wordt eens tijd dat Berthil de functie 'Nuttige berichten sinds laatste bezoek' toevoegt aan het forum, dan ben je een stuk sneller klaar.mini cabrio schreef:mensen, stop es ff met dat slappe geouwehoer hier, ik ben al bij pagina 110 aan het bijlezen na mn vakantie, maar zo haal ik jullie nooit in natuurlijk....

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zooo dan....
ik heb de tijd niet opgenomen, maar ik ben inmiddels alweer toe aan vakantie... vanaf pagina 90 ofzo ff bijgelezen... 
heb onwijs dikke platen voorbij zien komen
, oostbloksletjes
heel dikke klokkencollectie
achterlichten, 100e pagina, dikke GO-mods, 10.000e post dremels en 7 verdiepingen
mooie dikke en lelijke velgen, en peter die verslaafd begint te raken aan de lucht van Iron-X
en voornamelijk, belachelijk veel slap geouwehoer
t is dat ik er doorgaans zelf ook nog best goed in ben...
anders zou ik zeker bij berthil een nuttige berichten sinds laatste bezoek functie aanvragen...
maar wat een lekker wagentje is het toch Peet

heb onwijs dikke platen voorbij zien komen

maar wat een lekker wagentje is het toch Peet

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...Goede samenvatting Mark...
Die Iron-X is volgens mij een gelukkig bijproduct van een militaire uitvinding uit Area 51 of zo...wat een teringzooi is dat zeg
Maar t maakt best lekker schoon!

Die Iron-X is volgens mij een gelukkig bijproduct van een militaire uitvinding uit Area 51 of zo...wat een teringzooi is dat zeg

Maar t maakt best lekker schoon!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
hehehe zullen we het andersom doen? dat jullie voor mij een samenvatting maken als ik terug ben van mn vakantie?? 
T is dat ik zelf ook wel goed ben in dat slappe geouwehoer, maar anders had ik echt zo'n functie aangevraagd bij berthil
Misschien kan je ook nog wel wat andere leuke dingen doen met die Iron-X Peter, de amerikaanse defensie bang maken ofzo?? (
of ga ik nu te ver :oops)

T is dat ik zelf ook wel goed ben in dat slappe geouwehoer, maar anders had ik echt zo'n functie aangevraagd bij berthil

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ghehehe denk dat ze dan voor een leeg huis staan namelijk, mn inschrijving in mn nieuwe gemeente is nog in verwerking namelijk... 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ga je nou alweer?? Wat een leven...frankie schreef:Ik ga de eerste week september Peet, dus als je 10 september de samanvatting van de week ervoor er even op kunt knallen, zou ik je zeer erkentelijk zijn

Onze sponsors