Ik laat hem in eerste instantie nog bekleed. Uittrekken kan altijd nog.
Tenzij het niet past met de kooi.
Er is meer winst te halen in stoelen, audio, motorkap, airco e.d.
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Waarom is de ene kant van de kooi niet hetzelfde als de andere kant? Is het een Engelse versie en dan een kant meer open ivm instappen?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- werner
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Katwijk
Bericht
Ik heb hier nog een standaard bumpertje liggen om het uit te proberen! ( moet ik hem voor je bewaren?)
Zo moet je de dffuser wel uitvoeren ander heeft het weinig nut ( kwa werking )Berthil schreef:Die M7 diffusers had ik zo al een keer gezien, echt lelijk.
Zo ga ik het NIET maken.
De accu wil ik rechts hebben, dan kan ik de originele kabel gebruiken en blijft er toch max kofferruimte over.
Op termijn komt daar dan ook zo'n gel-accu in.
Ik heb hier nog een standaard bumpertje liggen om het uit te proberen! ( moet ik hem voor je bewaren?)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
Bericht
Ik wil hem wat mooier in de Aero bumper zien te plaatsen. De Aero bumper is ook langer (en lager) dus ik hoop dat hij minder uitsteekt dan op die foto's en ook wat hoger zit. Anders gaat er toch echt een centimetertje af, een centimetertje zal hoop ik niet zo veel uitmaken.
- Sven
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
De aerobumper heeft ook 2 ''vlakken'' waar de diff (hopelijk) in past.... 
Lijkt me wel gaaf worden, en Berthil kennende zal het er het wel weer superstrak uit komen zien

Trouwens nog gezien dat er een poster van je MINI in de A&T op de AutoRAI hing???
Heb er wel een fototje van gemaakt 

Lijkt me wel gaaf worden, en Berthil kennende zal het er het wel weer superstrak uit komen zien


Trouwens nog gezien dat er een poster van je MINI in de A&T op de AutoRAI hing???


- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Bedankt voor de toelichting! Volgens mij een goede keuze, doorrijden in een cabrio en deze de Ring opjagen!!! Wat een mooi gevoel moet dat geven. Wanneer komt de cabrio?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
Bericht

Dinsdag mijn reserve MTH spruitstuk er op. Met de Works uitlaat die dan wordt overgezet van Heks II denk ik een mooi en beschaafd geluidje.
Daarna de dingen die ik al heb liggen er op:
M7 luchtfilter.
M7 Understrut system.
Carbon dashboard.
Carbon strutbrace.
Leda schroefset (nieuwe veertjes zijn in de maak bij Coen).
Overzetten van de blauwe naar de zwarte:
JCW stoelen.
Nokia Carkit.
IceLink plus.
DPSM (misschien nieuwe achterspeakers nodig).
JCW versnellingsppook (komt wat anders in i.v.m. mogelijke shortshift).
Carbon deuropeners.
Rota/R95 velgen.
Carbon spiegelkappen, scoop en kofferbak handgreep (of nieuwe).
Amerikaanse extra interior lighting kit.
Nog aan te schaffen (als iemand dat nog heeft liggen?)
GP intercooler (of GRS).
JCW carbon downtubes, handrem, ringen versnellingspook en bakjes.
Carbon spiegelkappen, scoop en kofferbak handgreep (of overzetten van de blauwe).
Toekomstige plannen:
JCW stuur overzetten.
Donkere achtergrond tellers.
Meer carbon ringen die niet van JCW te krijgen zijn.
Plannen voor de blauwe met spullen die al klaar liggen:
Accu naar kofferbak.
R56 underbody en Challenge diffuser.
Rolkooi inbouwen.
Plannen blauwe met spullen die nog aangeschaft moeten worden (2e hands ook goed):
Sportstuur met verlengde naaf.
Recaro pole positions.
R56 sportuitlaat.
Shortshift.
Volgens mij ben ik niks vergeten
Genoeg te doen in de vakantie(s)
19 april bij de Battle of the Small zal de laatste mogelijkheid zijn om de blauwe te zien zoals die nu nog is
Ik denk zelf dat de bovenkant van die inham te hoog zal zijn om hem aan te sluiten op de diffuser maar ik weet misschien al een oplossing.Sven schreef:De aerobumper heeft ook 2 ''vlakken'' waar de diff (hopelijk) in past....
Leuk, die foto zou ik graag zienSven schreef:Trouwens nog gezien dat er een poster van je MINI in de A&T op de AutoRAI hing???Heb er wel een fototje van gemaakt

DinsdagMarcel Always Open schreef:Wanneer komt de cabrio?

Dinsdag mijn reserve MTH spruitstuk er op. Met de Works uitlaat die dan wordt overgezet van Heks II denk ik een mooi en beschaafd geluidje.
Daarna de dingen die ik al heb liggen er op:
M7 luchtfilter.
M7 Understrut system.
Carbon dashboard.
Carbon strutbrace.
Leda schroefset (nieuwe veertjes zijn in de maak bij Coen).
Overzetten van de blauwe naar de zwarte:
JCW stoelen.
Nokia Carkit.
IceLink plus.
DPSM (misschien nieuwe achterspeakers nodig).
JCW versnellingsppook (komt wat anders in i.v.m. mogelijke shortshift).
Carbon deuropeners.
Rota/R95 velgen.
Carbon spiegelkappen, scoop en kofferbak handgreep (of nieuwe).
Amerikaanse extra interior lighting kit.
Nog aan te schaffen (als iemand dat nog heeft liggen?)
GP intercooler (of GRS).
JCW carbon downtubes, handrem, ringen versnellingspook en bakjes.
Carbon spiegelkappen, scoop en kofferbak handgreep (of overzetten van de blauwe).
Toekomstige plannen:
JCW stuur overzetten.
Donkere achtergrond tellers.
Meer carbon ringen die niet van JCW te krijgen zijn.
Plannen voor de blauwe met spullen die al klaar liggen:
Accu naar kofferbak.
R56 underbody en Challenge diffuser.
Rolkooi inbouwen.
Plannen blauwe met spullen die nog aangeschaft moeten worden (2e hands ook goed):
Sportstuur met verlengde naaf.
Recaro pole positions.
R56 sportuitlaat.
Shortshift.
Volgens mij ben ik niks vergeten

Genoeg te doen in de vakantie(s)

19 april bij de Battle of the Small zal de laatste mogelijkheid zijn om de blauwe te zien zoals die nu nog is

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Ingelmunster
Bericht
Klinkt goed man! Echt gaaf dat je dit doet
. Klinkt alleen beke als een overdosis carbon aan de binnenzijde straks, carbon is leuk enzo, maar die trend is zo stillekes aan wat aan het verminderen... Zou eerder combinatie doen van gelakt en eventueel carbon of leder ...
Hoe dan ook wordt dit weer een projectje om te volgen

Hoe dan ook wordt dit weer een projectje om te volgen

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
Bericht
Ik moet inderdaad de vakantiedagen opmaken, ik heb er zo'n 60 dit jaar 
Ik moet me nog gaan verdiepen wat er allemaal wel en niet mag voor de APK maar had ook al besloten de bekleding zo veel mogelijk intact te laten omdat het eigenlijk wel zonde is om het er allemaal uit te trekken. Vandaar dat ik het ook voor de Cabrio gaandeweg bij ga kopen en onderweg ga bekijken of het too much wordt of niet (Fred). Carbon dashboard vind ik wel een must. Verder wil ik het chroom uit de Cabrio hebben dus dan misschien maar meteen carbon er in.
Ik weet ook nog niet of de JCW stoelen gaan staan in het beige interieur. Anders moet daar ook nog wat aan gebeuren want de JCW stoelen gaan hoe dan ook in.

Ik moet me nog gaan verdiepen wat er allemaal wel en niet mag voor de APK maar had ook al besloten de bekleding zo veel mogelijk intact te laten omdat het eigenlijk wel zonde is om het er allemaal uit te trekken. Vandaar dat ik het ook voor de Cabrio gaandeweg bij ga kopen en onderweg ga bekijken of het too much wordt of niet (Fred). Carbon dashboard vind ik wel een must. Verder wil ik het chroom uit de Cabrio hebben dus dan misschien maar meteen carbon er in.
Ik weet ook nog niet of de JCW stoelen gaan staan in het beige interieur. Anders moet daar ook nog wat aan gebeuren want de JCW stoelen gaan hoe dan ook in.
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
wat ongelooflijk vet! Daar zal je een aardige klus aan hebben. Wat een luxe! 2 van die heerlijke stuurmonstertjes.
iDD
iDD
Onze sponsors