Nog niet uit laten lezen, maar ritje naar Den Bosch vice versa leverde volgens de BC een gemiddeld verbruik van 1 op 8,5 op...En de vrouw was erbij dus ging gewoon heel netjes Da's nie goed nie. Misschien lambda of injectoren ofzo.......
Gemiddeld haal ik 1 op 11. En dat is met best nog veel korte stadsritjes. Zo'n tripje met 95% snelweg moet echt wel 1 op 13 op kunnen leveren met mijn normale rijstijl.
begon mij ook weer een beetje te jeuken om de software weer iets te laten aanpassen maar nu ik deze verhalen lees .....
zeg niet dat het helemaal door de tuning komt maar kans is groot natuurlijk.
toen ik voor de eerste keer software tuning op de r56 had ging het ook een half jaar tot een jaar probleem vrij
Ik snap niet zo goed wat ik op zou schieten met het terugplaatsen van de standaard software.
Zoals ik er tegen aan kijk: software verandert niet vanzelf. Het kan zo zijn dat de tuning er voor gezorgd heeft dat er wat kapot is gegaan, en dat kan varieren van een kapotte sensor tot ernstige problemen zoals Daiel heeft gehad. Maar dan is het toch al kapot en gaat standaard software me toch ook niet meer helpen.
Daarbij, de getunede software zit onder de sportknop en is dus alleen in sport actief. Als ik in de normale stand rijdt ervaar ik dezelfde problemen.
Dat betekent trouwens niet dat ik geen contact op ga nemen met de tunert, want ik leg de problemen hen wel voor.