Toch nog wat vergeten.
Gedempte camberplaten met een vaste camber van 1,25 graden negatief voor de Cabrio. Staat gewoon beter.
Net gekocht via het Duitse forum.
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Berthil, je zal idd nieuwe achterspeekers moeten kopen voor de Cabbie, want de ovalen gaan niet passen achter in de cabbie, ik heb mij er ook aan mispakt eerst, maar je kan makkelijk gewoon een setje coaxalen gaan halen in maar 16cm
en deze kan je in de houder van de standaardboxen inschroeven, dan heb je geen problemen met pasvorm van de aftermarket houders 
als je hulp nodig hebt of meer uitleg je weet me te vinden

als je hulp nodig hebt of meer uitleg je weet me te vinden

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Ik verheug me al op de foto's.
Maar Berthil
, gaan ze alle twee mee naar MU. ?

Maar Berthil

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of eigenlijk wel.
Sacha gaat mee en die wil ik het niet aandoen om af te moeten zien in de blauwe.
MU zal ook vast doorgaan zonder de mijne op het Infield
Ik dacht misschien de gaten passend te maken al weet ik dat daar ook wat van het mechanisme van het dak zit.
Tja, ik weet het nog niet.the blue lobster schreef:Maar Berthil, gaan ze alle twee mee naar MU. ?
Of eigenlijk wel.
Sacha gaat mee en die wil ik het niet aandoen om af te moeten zien in de blauwe.
MU zal ook vast doorgaan zonder de mijne op het Infield

Ik meld me dan nog wel even welke ik het beste kan nemen om goed te passen bij de DPSM.Shadow_Breaker schreef:als je hulp nodig hebt of meer uitleg je weet me te vinden
Ik dacht misschien de gaten passend te maken al weet ik dat daar ook wat van het mechanisme van het dak zit.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zijn er nog meer te koop, ik heb ook wel interesse
Wat kosten deze platen berthil.Berthil schreef:Toch nog wat vergeten.
Gedempte camberplaten met een vaste camber van 1,25 graden negatief voor de Cabrio. Staat gewoon beter.
Net gekocht via het Duitse forum.
Zijn er nog meer te koop, ik heb ook wel interesse

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Samen oprijden is prima, ik zie je dan donderdag.
Overzetten van de spruitstukken en uitlaten tussen Heks I en Heks II is afgelopen dinsdag prima gegaan. Lekker open helemaal naar huis gereden. Heks I rijdt zéér comfortabel vergeleken met de blauwe wat toch wel weer eens lekker is.
De Cabrio had de dag nadat ik hem gehaald had problemen met de kap en die gaat nu niet meer open. De kap bij thuiskomst gesloten en de volgende dag begonnen de problemen al toen ik open naar het werk wou rijden. Flinke domper op de feestvreugde en geen motivatie om eens foto's te gaan maken.
Peter en ik hebben een afspraak kunnen maken i.v.m. de reparatie en ik ben bezig om de kap gerepareerd te krijgen tegen een acceptabele prijs. De dealer heeft namelijk het liefst dat je een complete nieuwe kap van 4400 ex. BTW koopt zodat het er op zetten maar 3 uur duurt. Ik ben gisteren 2 keer naar de Keram geweest en kan niet anders zeggen dat ik daar enorm goed geholpen ben wat mijn nachtrust zeer ten goede is gekomen. Zoals het er nu naar uitziet heb ik een nieuw mechanisme zonder linnen gevonden tegen een acceptabele prijs en is de Mini op 7 mei een dag ingepland bij de dealer om het mechanisme te vervangen en het linnen over te zetten, eerder ging helaas niet. Ik moet alleen nog een paar dingen controleren voordat het definitief door kan gaan.
Overzetten van de spruitstukken en uitlaten tussen Heks I en Heks II is afgelopen dinsdag prima gegaan. Lekker open helemaal naar huis gereden. Heks I rijdt zéér comfortabel vergeleken met de blauwe wat toch wel weer eens lekker is.
De Cabrio had de dag nadat ik hem gehaald had problemen met de kap en die gaat nu niet meer open. De kap bij thuiskomst gesloten en de volgende dag begonnen de problemen al toen ik open naar het werk wou rijden. Flinke domper op de feestvreugde en geen motivatie om eens foto's te gaan maken.
Peter en ik hebben een afspraak kunnen maken i.v.m. de reparatie en ik ben bezig om de kap gerepareerd te krijgen tegen een acceptabele prijs. De dealer heeft namelijk het liefst dat je een complete nieuwe kap van 4400 ex. BTW koopt zodat het er op zetten maar 3 uur duurt. Ik ben gisteren 2 keer naar de Keram geweest en kan niet anders zeggen dat ik daar enorm goed geholpen ben wat mijn nachtrust zeer ten goede is gekomen. Zoals het er nu naar uitziet heb ik een nieuw mechanisme zonder linnen gevonden tegen een acceptabele prijs en is de Mini op 7 mei een dag ingepland bij de dealer om het mechanisme te vervangen en het linnen over te zetten, eerder ging helaas niet. Ik moet alleen nog een paar dingen controleren voordat het definitief door kan gaan.
Onze sponsors