probleem is er nou eenmaal en verdwijnt niet zomaar ff .
Als ik jou was zou ik eens langs JD gaan, kost wat, maar heb je wel iets goeds. (net als BR overigens) Maar is voor jou lekker dicht bij.speedy schreef:begon mij ook weer een beetje te jeuken om de software weer iets te laten aanpassen maar nu ik deze verhalen lees .....
zeg niet dat het helemaal door de tuning komt maar kans is groot natuurlijk.
toen ik voor de eerste keer software tuning op de r56 had ging het ook een half jaar tot een jaar probleem vrij
Als ik jou was zou ik eens langs JD gaan, kost wat, maar heb je wel iets goeds. (net als BR overigens) Maar is voor jou lekker dicht bij.speedy schreef:begon mij ook weer een beetje te jeuken om de software weer iets te laten aanpassen maar nu ik deze verhalen lees .....
toen ik voor de eerste keer software tuning op de r56 had ging het ook een half jaar tot een jaar probleem vrij
Waar in almelo wonen je schoonouders dan?frankie schreef:$#^$#^ ben weekendje in Almelo bij de schoonfamilie. Auto staat op het einde (of begin, net hoe je kijkt) van de oprit. Loop ik vanmorgen naar de auto, 2 plekken van ongeveer een 5ct muntstuk. Deuk en lak er compleet af. Net of er iemand de Mini voor target practice met een luchtdruk pistool heeft gebruikt ofzo
![]()
Morgen maar even foto's naar Floris mailen, kijken of die er wat mee kan.....
Ja Rob, maar als ik hem niet in sport heb, loopt hij op standaard software en dat maakt dus niet uit. Zelfde problemen.....mushrop schreef:Ik snap niet waarom je de software niet zou terugzetten. Onze Clubman S liep bijvoorbeeld ook in het begin helemaal prima op de BAR software. Na een tijdje liep het helemaal niet lekker meer en eenmaal terug op de standaard software liep 'ie weer als een zonnetje.
Er komt ook geen volgendeDit soort verhalen heeft mij iig doen besluiten geen R56 Cooper S meer te kopen.
oh ok, did not know... of eigenlijk wel, maar was het vergeten..frankie schreef:
Ja Rob, maar als ik hem niet in sport heb, loopt hij op standaard software en dat maakt dus niet uit. Zelfde problemen.....
heb ze al even gebeld maar ze hebben er erg weinig ervaring mee, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed is natuurlijk.Wilcoos schreef:Als ik jou was zou ik eens langs JD gaan, kost wat, maar heb je wel iets goeds. (net als BR overigens) Maar is voor jou lekker dicht bij.speedy schreef:begon mij ook weer een beetje te jeuken om de software weer iets te laten aanpassen maar nu ik deze verhalen lees .....
Onze sponsors