Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tuurlijk is het nog steeds niet legaal en daar weet Daiel uit ervaring alles van, maar een gele plaat, al dan niet met zwart NL stickertje laat het in ieder geval in het voorbij rijden van de veldwachter meer origineel ogen dan rijden zonder kentekenplaat of minuscuul kenteken stickertje. Dus zou een iets langer leven beschoren kunnen zijn.louisvdd76 schreef:Ja en dan met Zwarte NL sticker... gewoon om te kijken of die motormuis het ziet...
Daar ben ik hier in Deventer ook al een keer of drie mee aangehoudenBaseman schreef:Tuurlijk is het nog steeds niet legaal en daar weet Daiel uit ervaring alles van, maar een gele plaat, al dan niet met zwart NL stickertje laat het in ieder geval in het voorbij rijden van de veldwachter meer origineel ogen dan rijden zonder kentekenplaat of minuscuul kenteken stickertje. Dus zou een iets langer leven beschoren kunnen zijn.louisvdd76 schreef:Ja en dan met Zwarte NL sticker... gewoon om te kijken of die motormuis het ziet...
mijn vrouw ookWard schreef:Het blijft een dikke bak, maar persoonlijk vond ik de witte dagrijverlichting wel beter staan[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]
Dan vind ik normale plaat mooier.P5ycH0 schreef:Is een fullsize sticker niet iets om te proberen?
Onze sponsors