Shag's Pure Silver R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2013, 23:13

Daveke schreef:dat is niet gaaf, dat is een must

Denk je niet dat het raar staat, voor rode en achter zilveren klauwen?

OEM is nooit raar! :lol:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 feb 2013, 04:07

In dit geval wel
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 07:03

Ik vind 't niet raar :p
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 07:58

Gaat erg mooi staat Sjaak! 8) Hoeveel stukjes moet je nu eigenlijk nog voor een totale JCW?
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 09:28

Thanks!

Om 'm helemaal compleet te krijgen (en dan bedoel ik dus de JCW goodies zoals uit de JCW folder) moet ik nog de Sparco's (die zou ik heel graag willen) en de cilinderkop, bougies, injectoren & compressor geloof ik.. o ja, en de badges maar dat zal niet eerder gebeuren dan wanneer die helemaal af is.. :mrgreen:

Ben wel een beetje panisch geworden om aan de motor te gaan rommelen wanneer alles tip top functioneert dus de motorische 'finishing touch' staat op een laag pitje. If it ain't broke, don't fix it.. die gedachte :P
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 09:48

Dat schiet al behoorlijk op dan! De JCW upgrades hebben denk ik geen haast en komt vanzelf wel een keer. Je moet ook maar net tegen deze onderdelen aan lopen en dat kan ook wel even duren. Veel succes met de zoektocht en nu lekker van je huidige setup genieten! :wink:
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 10:17

Mooie update Sjaak!
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 10:56

goed bezig Sjaak! Zijn die roze Sparco's die op MP staan niks voor je? Die kun je mss wel voor een mooie prijs krijgen en dan opnieuw laten verven of laten bekleden... Ik denk dat er nog maar weinig mensen zijn die een normale prijs betalen voor ze nu ze roze zijn...dus mss is dat een kansje?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 feb 2013, 11:26

Shag schreef:Thanks!

Om 'm helemaal compleet te krijgen (en dan bedoel ik dus de JCW goodies zoals uit de JCW folder) moet ik nog de Sparco's (die zou ik heel graag willen) en de cilinderkop, bougies, injectoren & compressor geloof ik.. o ja, en de badges maar dat zal niet eerder gebeuren dan wanneer die helemaal af is.. :mrgreen:

Ben wel een beetje panisch geworden om aan de motor te gaan rommelen wanneer alles tip top functioneert dus de motorische 'finishing touch' staat op een laag pitje. If it ain't broke, don't fix it.. die gedachte :P
Je vergeet het belangrijkste, een JCW re-flash van de software ;)
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 11:29

Het belangrijkste voor de Shaq is het JCW certificaat .. :D
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 11:43

boris_brznjef schreef:dik hoor Sjaak weer eens lekkker bezig? maar niet gewoon nu de overstap maken naar een JCW GP?
haha thanks guys! En ja die re-map was ik vergeten, certificaat is leuk maar alles op z'n tijd :mrgreen:

Overstap naar GP zou gaaf zijn maar daar heb ik de middelen niet voor, ben bezig met 'n huisje wat er dit jaar van moet gaan komen dus om nou een kleine 20.000 af te tikken voor een mooie GP.. ben ook wel tevreden met m'n R53. Ooit komt er denk ik wel een GP, maar dat is toekomstmuziek. Moet wat te dromen houden toch? :P

Die roze stoelen, hmm.. heb te weinig kennis van het laten verven/herbekleden van stoelen, eigenlijk ook niet zoveel zin in.. koop ze liever t.z.t. in een keer goed. Denk dat stoelen die 2x geverfd zijn/herbekleed toch op een of andere manier andere uitstraling zullen krijgen.. en mezelf kennende blijf ik me daaraan irriteren..
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 12:03

nee joh, opnieuw bekleden kunnen ze zelfs beter dan nieuw maken, dus daar hoef je niet wakker van te liggen. Zelfs jij niet als OEM freak!.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2013, 12:36

Lekkere remmetjes Sjaak :)
Jij blijft ook maar bezig he 8)
Kom je nog naar de rollerbankdag ?
MCS 2004

Terug naar “Show your ride”