Nee, weinig gereden. Heb een busje injectorcleaner erin gemikt op aanraden van de garagespeedy schreef:wat ga je nu aan probleem doen dan?
afwachten tot er iets kapot gaat ?

Nee, weinig gereden. Heb een busje injectorcleaner erin gemikt op aanraden van de garagespeedy schreef:wat ga je nu aan probleem doen dan?
afwachten tot er iets kapot gaat ?
gechipt met goed resultaat kun je pas na een jaar of twee zeggen vind ik.Wilcoos schreef:Ze doen heel veel VAG, BMW mindere mate vanwege de vele updates, maar willen de mijne graag onder handen nemen. Ze hebben laatst een S, met JCW turbo e.d. gechipt met goed resultaat.
Oh en ze waren trouwens ook degene die de problemen met mijn motor geconstateerd hebben
Zodra ik de intercooler erop heb, en even volgende week afwachten, ga ik weer testen op de bank. Laat je wel weten wanneer ik weer ga. Software aanpassingen gaan er pas in als ik het vertrouwen heb dat de problemen opgelost zijn.speedy schreef:zijn je problemen al opgelost dan?
wanneer ga je naar JD? misschien leuk om samen te gaan
Vind ik niet, goed is goed, als er na twee jaar slijtage op treed door steviger gebruik, krijgt de software misschien ineens de schuld. Ik ken situaties waar mensen met een nieuwe auto, en een perfect stukje software de auto in 1 dag sloopten...speedy schreef:gechipt met goed resultaat kun je pas na een jaar of twee zeggen vind ik.Wilcoos schreef:Ze doen heel veel VAG, BMW mindere mate vanwege de vele updates, maar willen de mijne graag onder handen nemen. Ze hebben laatst een S, met JCW turbo e.d. gechipt met goed resultaat.
Oh en ze waren trouwens ook degene die de problemen met mijn motor geconstateerd hebben
heb wel vertrouwen in die gasten want had problemen verteld met software van Beek en ze waren verbaast dat de zuigers het een jaar volgehouden hadden
De techniek zelf is niet nieuw, dit apparaat spuit alleen automatisch om de zoveel, bijvoorbeeld in je inlaat, en anders moet je het met de hand doen. Dealers hebben weleens zo een kast staan, maar begreep laatst wel dat het ook wel een beetje commercieel praatje is allemaal. Breeman doet het ook, maar wil het niet in de garantie periode doen. Er mag namelijk geen dope in de motor gevonden worden. Er zijn behandelingen voor verschillende onderdelen beschikbaar, 1 behandeling kost ongeveer 100 a 150 euri.boris_brznjef schreef:ik zag gisteren op Wheeler Dealers dat er een nieuw soort schoonmaak techniek is:
http://www.terraclean.net/product.php?id=1
is dit niet wat voor jullie?
Onze sponsors